Afgelopen week een horloge verkocht aan Lex, fijne snelle communicatie en snel betaald. was prettig zaken doen
Lex heeft mijn blauwe Seiko Cocktail time overgenomen. Helaas door wat omstandigheden met de verzending heeft het wat langer geduurd voordat hij hem in ontvangst mocht nemen.
Lex bleef rustig en we hebben samen aan de oplossing gewerkt. Contact was van begin tot eind erg prettig en relaxed.
Compliment aan Lex daarvoor. En moet ook gezegd dat PostNL erg zorgvuldig is geweest en dit top heeft opgelost.
Lex, bedankt voor het fijne contact en dat je er zo rustig onder bent gebleven, super fijn. Bedankt voor het erg prettig zaken doen, zou het zo weer doen!
Mvg. Bertjan
Inmiddels heb ik de cocktail mogen overnemen.
Lex is echt een heel fijn persoon (Mens) om contact mee te hebben. Hij is zeer correct en snel in de communicatie. Daarnaast bij het corona proef ontvangst heerlijk gekletst onder het genot van een bak koffie.
Ik zou er gelijk weer een kopen bij Lex.
Afgelopen week een horloge verkocht aan @Flex
Voorgaande lovende berichten over hem kan ik onderschrijven. Nette, rustige en beleefde gast die je met een gerust hart over de vloer kan hebben bij je thuis.
Verder vlotte en correcte no-nonsense communicatie. Topā¦
Horloge verkocht aan Lex.
Alleen maar lovende woorden.
Komt zijn woorden na en doet wij hij zegt.
Dank voor de snelle en prettige deal @Flex
Ik heb @Flex zijn legend diver overgenomen.
Tripje Westerlo ( parel der Kempen, Belgiƫ) naar Oss ( vermoedelijk de parel van Brabant, Nederland) met mijn vader (hoe en waarom komt nog wel een verhaal van)
Fijne ontvangst, kopje koffie, watertje erbij een een Longines legend diver die nagenoeg nieuw in de doos zat voor een prijsje om van te watertanden. Zeer geslaagde trip.
Aangename kerel, zeker een aanrader.
Bedankt Lex.