Flieger eruit, Inge erin

Vandaag mijn IWC Pilot’s Watch ingeruild op een IWC Ingenieur met ref 3227.

Voor mij is dit één van de mooiste Ingenieur modellen vanwege het Genta design, de tapisserie wijzerplaat en het ontbreken van afgekapte cijfers en de rand in de wijzerplaat die bij sommige modellen aanwezig is.
Kortom een in mijn ogen klassiek horloge dat niet snel zal gaan vervelen.

61 likes

Mooi, heel mooi, mooie case ook. !
Congrats !

1 like

Absoluut mooiste Inge! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, mooi, echt mooi!
Inge, Inge, waar doet me dat ook al weer aan denken?

2 likes

Thanks en ik denk dat ik jouw vraag wel kan beantwoorden

3 likes

Inge? Inge de Pinge? (wie kent haar nog :wink: )

5 likes

Prachtige aanwinst!
Ook leuk om hem eens een keer vanaf de zijkant te zien.
Ik dacht op de een of andere manier altijd dat die dingen een stuk platter waren. Maar ik vind hem zo met dit zijaanzicht eigenlijk nog mooier dan ik hem al vond.

2 likes

Snelle like van Tijdig. Maar die kent haar ook heel goed.

1 like

Zéér mooi!!! :heart_eyes:

1 like

De laatste echte ingenieur die iwc gemaakt heeft. Zoals het hoort met een pellaton opwind systeem. Daarna alleen maar slappe aftreksels van dit mooie design.

2 likes

Mooi! valt het gewicht een beetje mee? hoor dat ze nogal heavy zijn qua gewicht. i.i.g heavy qua uiterlijk

1 like

Je voelt inderdaad wat meer dat je een horloge om hebt maar ik vind het horloge prima draagbaar.

Tja dat zijn ze en top zwaar ook. Maar wat dan nog. Veel mooier dan dit wordt een IWC toolwatch niet

1 like

Prachtig!!

Draagt lekker, mooi plat ook.

1 like

Veel plezier ermee gewenst

1 like

Gefeliciteerd veel plezier met je NA

1 like

Ik moet zeggen ik ben erg gecharmeerd, mooi hoor!

1 like

Ja Jaap heeft altijd wel wat ‘lekkertjes’ klaarliggen. Je gaat er altijd wat opgewonden heen, hebt een gezellig uurtje, gaat weg met een goed voldaan gevoel, leuk aandenken en herinnering. Eenmaal buiten besef je dat ook portomonnaie weer leeg is…
695420054-612x612

1 like

1 like

Schitterend mooi!:heart_eyes:
Afgelopen zondag op de Rikketik heb ik deze ook om mijn pols mogen bewonderen. Wat een geweldig mooi horloge.
Helaas was de band te kort, zaten er geen papieren bij en was de intercity over de doos heen gereden. :frowning:
Veel plezier van deze prachtige IWC!

1 like