Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 2)

14 likes

15 likes

Klopt het dat dit geen originele Longines band is. Lijkt op een IWC Pilot band maar die zijn volgens mij 21mm i.p.v. 22mm. Zoek nog een vervangende (bruine) band voor de standaard blauwe Spirit band.

Enig idee of dit hetzelfde merk is als de Smiths klokjes in klassieke Range Rovers?

Smiths Dash Panel 12v 2" Analogue Time Clock Magnolia Land Rover Classic Car | eBay

1 like

Ik denk het niet. Rover en Eddy hadden hetzelfde voor ogen. Een heritage styling van de oude klokken van Smith? My five cents…

2 likes

Klopt helemaal! Dit is een Rios1932 bandje in 22mm. Is inderdaad de IWC stijl. Hier beter zichtbaar

Deze is er ook in andere kleuren. Heb zelf ook een tijd een bruine erop gehad.

Ik heb nou ook toevallig vanmiddag bij de bandenboer een bruin (cognac) bandje gehaald. Staat altijd goed met een blauwe plaat

19 likes

Zeer fraai en dank je wel :pray:

De onderste zou het ook goed doen op de zwarte LLD.

1 like

Delayed flight again…:sweat_smile::airplane:

Tot volgende week!:sunglasses::clinking_glasses:

8 likes

Denk het niet. De moderne Smiths (ik heb er zelf ook twee) hebben volgens mij niets uit te staan met het oude merk Smiths. Volgens mij meer een soort van hommage aan het oude merk. Zijn wel leuke horloges overigens.:slightly_smiling_face:

2 likes

De Zulu victor ! Vlieg ik vaak mee

8 likes

Complimenten wederom voor je foto skills :+1:t2:

1 like

Dank je wel wederom :smiley:

1 like

Red Baron de ultimate flying Ace

18 likes

Even dit topic weer naar boven trekken. :sunglasses:

Foto van afgelopen dinsdag, toen ik hier wilde landen. Maar geen toestemming kreeg omdat het geen vrijdag was… :sweat_smile:

Nu dan…

Fijn weekend gewenst en een veilige vlucht!:four_leaf_clover::+1:

11 likes

Nieuw in de vloot :small_airplane:

11 likes

12 likes

14 likes

De Glycine Airman the Chief.

18 likes

17 likes

10 likes