Deze hoort zeker ook hier
Heel gaaf!
Vandaag was het de Longines Lindbergh Hour Angle. Door Charles Lindbergh ontworpen- samen met Longines- na zijn beroemde non-stop vlucht over de Atlantische oceaan in 1927. Dit horloge werd door Longines op de markt gebracht in 1931.
Fijne vlucht gewenst en tot volgende week!![]()
Cheers!![]()
De jouwe is wat draagbaarder dan het origineel…
En daarmee beslist de betere keus. Ik vind ze heel erg mooi!
Prachtige Longines!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Dankjewel!
Maar de grote 47 mm jongens waren wel echt de pilotenhorloges uit die tijd. Ook prachtig. Het heeft echt iets, maar is lastig te dragen- vind ik- in onze huidige tijd. Ik had een IWC Big Pilot 7 Days in het grote originele formaat. Ik was er dol op, maar toch heb ik hem verkocht; kreeg in de praktijk geen draagtijd en is met mijn budget dan zonde van het geld.
Mijn Lindbergh is helemaal trouw aan het origineel, maar dan in 38 mm en slechts 10 mm dik. Ideaal met trui, maar ook met het nette pak. ![]()
Toch is die van jou uiteindelijk indrukwekkender als Flieger Uhr. En zo is het! ![]()
Is niet de mijne hoor. Net die enorme maat hield me tegen destijds. De jouwe zou ik zomaar zien zitten. Volle geschiedenis van de grote, en ook die zijn slechts
… en dan is een draagbare maat wel zo goed.
Dank je wel! Draagt ontzettend goed en comfortabel moet ik zeggen. Ik kan hier wel aan wennen ![]()