Flieger op een NATO

Ik heb op mijn duikers vaak een Nato zitten.
Ik had dit echter op de 1 of andere manier nog nooit op een flieger geprobeerd. Voorheen had ik altijd een leren band op mijn flieger en in de zomer een canvas band van Eddie.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het wel geslaagd en het horloge voelt compleet anders aan. Dit omdat, de kast van een Archimede vrij plat is. Nu voelt hij echter een stuk dikker aan door de Nato.

Excusses voor de slechte kwaliteit foto. Dit was even een snapshot met de iPhone.

Gr. Mark

Staat prima IMO!

Tipje: kijk eens naar de lederen nato’s van Jürgen’s: nato banden in 100% flieger stijl!

Mijn beste,

Ziet er goed uit. (tu)
De kleuren van de nato band sluiten mooi aan bij het horloge.
En dat deze combinatie zo prettig om de pols zit zal deze ‘Hoogflieger’ veel draagtijd geven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ziet er prima uit. (tu)

Groeten,

Martin

Nato’s rule :)-D

Nou, dat ziet er toch netjes uit! (tu)

Ja de kleuren passen er goed bij! Daarnaast vind ik deze nato erg fijn dragen… Hij is een stuk stugger dan al m’n andere nato’s
hoe kan ik de andere nato’s stugger krijgen?

Gr. Mark

ik vind je klok mooi maar die nato BUD slappe hap helemaal als je klokje wat zwaarder is kijk een op http://www.timefactors.com/tfstrap.htm# die hebben ook stoffen bandjes die wel stug zijn en een stuk dikker

Nice!

@ Wilco: Dat lijkt denk ik zo op de foto. Hij is in feite juist niet slap en een stuk stugger dan degene die ik heb van Eddie van TimeFactors.

Misschien is het op deze foto duidelijker te zien.

ik bedoel die 2 delen van canvas die zijn goed stevig
aan mijn sinn u1 een nato gehad en dat was in een woord een ramp.
hoorde ook dat die zulu staps dikker zijn maar ik koop het niet meer

ohh aha! ja die heb ik ook…
Deze bedoel je!? Ik heb deze in creme en olijfgroen.

Gr. Mark

ik ook en die vind ik super dragen en staan . die nato staat ook wel goed maar ik vind het echt niet fijn dragen