Ik vind een ‘fliegeruhr’ wel een aardige toevoeging aan mijn kleine collectie, maar ik wil niet zo’n grote knots.
Wat vinden jullie van deze gelimiteerde Oris? 40 mm. Ik vind hem geloof ik wel mooi, maar niet te vrouwelijk?
Ik vind een ‘fliegeruhr’ wel een aardige toevoeging aan mijn kleine collectie, maar ik wil niet zo’n grote knots.
Wat vinden jullie van deze gelimiteerde Oris? 40 mm. Ik vind hem geloof ik wel mooi, maar niet te vrouwelijk?
Ben niet zo kapot van de retro/vintage look, het vrouwelijke zie ik er niet zo in
gewoon lelijk (niet vrouwelijk of mannelijk)
Mmja…
Ik vind die van Zenith mooier, maar dat is waarschijnlijk weer een andere prijsklasse.
Damasko is geen flieger, zegt men. Toch stel ik een Damasko voor.
laat het verre verleden voor wat het is.
In de jaren 20 had ik het een prachthorloge gevonden,maar nu is het een doorgeslagen historical incorrect retro vintage.
Hmmm, ik heb het ook niet zo op die geforceerde retro look. Kitsch misschien. Zit wel wat in.
Maar het stikt ook niet bepaald van de 40mm flieger-achtigen met een beetje kwaliteit.
Nou, voor een probeersel heb ik nog wel een suggestie…
Stowa say’s it all 40mm
Yep…die blijft maar in mijn hoofd zitten inderdaad…misschien maar eens de sprong wagen. Moet er wel weer wat uit.
Ook weinig op aan te merken…
Als poen geen issue is zou ik toch voor een Mark XVIII gaan.
Gewoon een Buran vliegers chrono 3133
Maar dat is waarschijnlijk niet sjiek genoeg
WUTT??
Die is inderdaad niet chique genoeg…
Niemand zo’n IWC in de aanbieding? Die klopt toch wel aan alle kanten…
Man staat met maat bij Mercedes dealer te kijken naar een C63 AMG , komt buurman langs die doodleuk en serieus verteld dat skoda ook auto’s verkoopt met leren bekleding.
Ze zijn er in een aantal uitvoeringen.
In de praktijk, als je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is
doet ie niet onder voor een IWC