Ook deze week stond weer bol van P1lot One-productie. Er zijn titanium casebacks geproduceerd, nadat de definitieve productietekeningen waren opgeleverd:
De verdieping voor de subdial is door Jan aangebracht op de 52 wijzerplaten. Hier heeft hij voor de trouwe lezers een mooi filmpje van gemaakt om jullie een kijkje in de P1lot One-‘keuken’ te geven:
Nadat de subdials zijn verdiept kunnen de wijzerplaten binnenkort worden voorzien van verf (Jet Black).
Andere leden zijn ook druk bezig met de productie. Zo is Remie bezig met het vervaardigen van de 52 straps:
Tot slot melden we graag dat 10 januari 2015 de derde meeting is gepland, waarin we het onder andere over de laatste detaillering en de release gaan hebben.
Volgende week weer een nieuwe update!
Have a safe flight everyone!
P1lot One Team
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie Hans (Motormuis) | In-/verkoop, penningen en communicatie Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage Remie (7T2 Straps) | Band Rob (Rob & Roll) | Pouch / tool-roll
Ik weet niet of het een Unicum is… maar we vonden het wel passend…
't was ook wel een leuk klusje om te doen… 't kostte me amper 3 minuten per plaat… dus’t was “zo piept”…
Het is weer VRIJDAG!!! Het filmpje van Jan vond ik geweldig, nu zie je een actual wijzerplaat die wordt bewerkt. Stel je voor dat dit de mijne is, dan kan de hele wereld dus zien dat ie van MIJ is
Een P1lot One is nooit van jou Jeroen, dat weet je toch, het is voor de volgende generatie (of ging dat over een ander horloge? Iets met Patrick Philips :D)
Wow, is die verdiepte subdial soms n stretch
goal
reward, voor de grootste hfle oplage
Echt geweldig jongens, dat jullie zulk oog voor
detail hebben (tu)
Een verdiepte sandwich subdial… Is dat n
unicum?
Ik ben t tenminste niet eerder tegengekomen.
De oris Maldives heeft ook een verdiepte subdial,
maar of er een vlieger bestaat met verdieping…
De Maldives heeft toch geen sandwichdial? Er bestaan veel meer verdiepte subdials op enkel-laags dials, maar volgens mij bedoelt Wing dat een sandwichdial i.c.m. een verdiepte subdial vrij uniek is. Ik ken er ook niet zo veel…
De Maldives heeft toch geen sandwichdial? Er
bestaan veel meer verdiepte subdials op
enkel-laags dials, maar volgens mij bedoelt Wing
dat een sandwichdial i.c.m. een verdiepte subdial
vrij uniek is. Ik ken er ook niet zo veel…
Ik denk ook dat Wing dat bedoeld, die combinatie is zeldzaam zoniet uniek.
Er zijn veel vliegers met verlaagde subdials (hoewel echte Beobachtungsuhren uiteraard geen subdial hadden).
Mannen,bedankt voor de update. Die klok wordt met de week mooier!
motormuis Schreef:
Een P1lot One is nooit van jou Jeroen, dat weet je
toch, het is voor de volgende generatie (of ging
dat over een ander horloge? Iets met Patrick
Philips :D)
Pfff…, de P1lot One is véééél exlusiever dan dat massawerk van PP