Flightmaster (op een nato)

beste mensen.

ik wil bij deze klok een beetje wisselen van band, aangezien ik zelf geen losse banden heb, even jullie mening, er is een zwarte nato onderweg, die wil ik op mijn seiko flightmaster zetten (zie foto)
of hebben jullie nog andere leuke ideeén qua banden die heel mooi op deze zwarte seiko zullen staan.
alvast mijn dank…

Nato, Rubber, Zwarte mesh, Zwart leder met witte stiksels :slight_smile:

zwart carbon(look)

Een Nato :S Nee, dat vind ik niet mooi bij dit horloge. Een mooie rubberband, dat lijkt me wel wat.

Allemaal mooie opties die Mathias en Lowlander aangeven. Toch zou ik deze kanjer op de originele Seiko-band blijven dragen. Voor mijn gevoel past die er het beste bij.
Maar misschien moet je me binnenkort gewoon overtuigen met foto’s van andere banden aan deze klok! :slight_smile:

Een zwarte lumpy zou leuk zijn denk ik, maar of die ook bestaat ??

beste mensen.

de seiko vandaag op de nato gezet, draagt wel lekkerder dan een stalen band die nogal vlug over de pols schuift, ik was eerst bang dat een nato niet mooi stond op dit horloge, nu hij erop zit moet ik eerlijk zeggen dat het helemaal niet slecht staat. dus ik denk dat ik de band er voorlopig op laat zitten.
wat vinden jullie van deze combi…
hier wat nieuwe foto’s van de klok.






bedankt voor het kijken en de aandacht;)

Vindt het een geslaagde combinatie.Veel draagplezier.

Mvg
Stefan

Bah! Nee!
Zet maar vlug de originele band er weer op Arie.
Lijkt wel of deze band flink in je pols snijd maar misschien zet je hem te strak vast…

Thehaguedragon Schreef:

Bah! Nee!
Zet maar vlug de originele band er weer op Arie.
Lijkt wel of deze band flink in je pols snijd maar
misschien zet je hem te strak vast…

hahahaha, ja dat klopt wel maarten, ik had m een beetje te strak gezet.
ik zit nog even te zoeken hoe hij het beste zit om de pols.
heb m inmiddels een gaatje of 2 losser,(hand was al aan het afsterven:D)
maar deze band zit wel verrekte lekker. dus ik hou m dr nog ff op.

grtjes arie.

Hoi Arie, smaken verschillen en het kan best zo zijn dat deze band heerlijk draagt maar ik vind dat het afbreuk doet aan het horloge, het staat zelfs een beetje armoedig…maar goed, ik ben sowieso geen natobandfan, dus stoor je aan mij verder niet;)

prima combi en af en toe wisselen is altijd leuk … (tu)

vanmorgen liep ik langs een juwelier en zag in de etalage een prachtige lederen band van het merk hirch, en nog voor een leuke prijs ook,
ik naar binnen en heb m gelijk meegenomen, thuis gelijk op de zwarte seiko gezet. en ik vind het heel erg geslaagd, mooie cobinatie zo.
de meeste vonden de nato niet zo mooi staan om deze klok.
maar wat vinden jullie van deze combi, ik vind persoonlijk de rode stiksels erg mooi staan omdat dit ook in het horloge terugkomt, het wit overheerst al op de klok zelf, ze hadden deze band ook met witte stiksels maar dat werd een beetje te veel van het goede.
nu de foto’s wat vinden jullie hiervan!!





en ja ik weet het, ik heb horloge een beetje strak zitten, leder is nieuw en stug;)

Kijk! Now we’re talking! :smiley:

Goed gedaan jochie…(tu)

Thehaguedragon Schreef:

Kijk! Now we’re talking! :smiley:

Goed gedaan jochie…(tu)

dat dacht ik ook…ik liep er toevallig tegen aan.
en dan kun je opeens zoiets hebben van verrek dat is tie(:smiley:

mijn banden avontuur is bij deze afgelopen, ik heb de originele zwarte stalen er weer opgezet, en om eerlijk te zijn… daar staat ie toch het beste op.
dus binnenkort op het verkoopforum… banden te koop;)

heel goed Arie! die stalen staat er perfect bij, daarom zit ie er ook standaard al op;) alhoewel die leren ook een prima keus was hoor.