Dit verhaal wil ik even met jullie delen, want ik heb nog nooit zoiets gehoord.
een collega van mijn vrouw had haar 7 jarige dochter een flik-flak horloge cadeau gedaan.
Na een korte tijd deed deze niks meer, terug naar de verkoper…batterijtje…?
Horloge weer terug om het polsje, en weer na korte tijd stilstand, wederom terug.
In totaal is de collega van mijn vrouw 7 maal teruggegaan een aantal nieuwe flik- flakjes mochten ook niet baten. De horloges bleven na korte tijd allemaal stilstaan na een korte tijd.
Uiteindelijk concludeerde de verkoper dat het kind iets heeft in haar huid (ik denk een hele speciale aandoening) waardoor het horloge steeds tot stilstand komt.
Ik ben benieuwd of de geleerden van het forum hier een verklaring voor hebben, misschien zelfs het verhaal kunnen beamen, of zou het meisje opgegeven moeten worden voor het programma de nieuwe Uri Geller.
Mijn vrouw draagt ook geen horloges, want ze beweert ook dat alle horloges, mechanisch of quarts, goedkoop of duur, na een paar dagen de geest geven. Ik heb dit niet kunnen veriferen, want zolang ik haar ken heeft ze dus nooit een horloge gedragen.
Verklaren kan ik het niet, maar ga er natuurlijk vanuit dat haar ervaring klopt.
Mijn vrouw draagt ook geen horloges, want ze
beweert ook dat alle horloges, mechanisch of
quarts, goedkoop of duur, na een paar dagen de
geest geven. Ik heb dit niet kunnen veriferen,
want zolang ik haar ken heeft ze dus nooit een
horloge gedragen.
Verklaren kan ik het niet, maar ga er natuurlijk
vanuit dat haar ervaring klopt.