Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

:joy: Zullen we de overdracht volgende week anders in person doen?

1 like

Ik heb trouwens mijn forum naam ietwat laten wijzigen, echter staat dat hier niet in de lijst natuurlijk :sweat_smile:

Dit dus

Dat was mede ook een reden dat ik de Turtle ook een goeie Fiffer vind. Zo kun je ervaren dat een grote diameter niet perse te groot hoeft te betekenen.

En leuk die persoonlijke overdracht. Kunnen jullie gelijk je zakdoekjes en tissues vergelijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@marnixmoed @Sjoerd_K als de grootte van m’n tissue de reden achter de persoonlijke overdracht dan stuur ik m wel op :joy:

3 likes


Nato’s staan altijd erg bulky en grof op m’n pols, maar deze van superstrap is heerlijk dun. Die ga ik bestellen.

5 likes

Kijk es aan, zo brengr Fiffer onverwachts nog meer inzichten en wensen.

Ik meen dat die van Rob komt. Ik weet alleen niet of ie bepaalde kleuren weer op voorraad heeft. Zo was een poos geleden die grijs groene niet beschikbaar.

Rob van Monster bedoel je?

Who else? :wink:

Sorry ja, was niet helemaal duidelijk. Waren dacht 1 vd 2 of 3 nato banden die hij er bij deed.

Die noemt hij Supernato en niet superstrap. Al lijken ze wel op elkaar.
Volgens mij heeft de forumsponsor ze ook.

1 like

Ah, dan heb ik me even vergist. Dacht namelijk dat er ook een zwarte nat door Rob was meegegeven. Maar daar staat waarschijnlijk iets van Robin ofzo op. En zijn inderdaad wat dik en stug. Hou wel van die stevigheid.

Maar wel bijzonder dat deze bijzonder dun zijn. Misschien mezelf maar es op de lijst zetten, en kan ik zelf de voordelen van Fiffer ervaren :laughing:

1 like

Zo af en toe zelf op de lijst mag wel hoor.

1 like

Hey MSR, WPC, of terminal?

@cdg zeg Coen hoelang ben je nog van plan hem te houden? Ik sta te popelen!

1 like

Bevalt me wel.
Heb m van het weekend 2 weken. Dus gaat ie door naar jou.

3 likes

Helemaal top, geniet er nog van!

1 like

En? Al ontvangen?

Nee nog niet, maar zal niet heel lang meer duren.

1 like

Veel voorpret :wink:

1 like

Ja dat lukt wel!

1 like

Uploaden…

Ja hoor, hij is er, stond op het punt te gaan werken dus heb hem meteen omgeslingerd! Nu alleen nog uitvogelen hoe ik de datum verzet :thinking:

5 likes