Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Face to face is de beste overdracht. Ik ben alleen wel blij dat ik niet naast Blauwbeer op de lijst sta, brrrrrr… :grimacing:

Daarover gesproken, je staat hier wel een aantal keer met je achternaam in de draad. Voel je je daar wel prettig bij? Is wel openbaar… :grimacing:

2 likes

Vandaar dat ik toendertijd m’n forumnaam naar SjoerdK heb laten veranderen. Dit soort lijstjes werkt daar helaas niet aan mee

1 like

Ik zou de mods eens vragen in die berichtjes je achternaam eruit te knippen. Als je zelf de nummers verzamelt van de berichten waar die nog in staat, is dat voor hen een kleine moeite, me dunkt. :slight_smile:

In ieder geval kopieer ik even (gecensureerd) de fifferlijst, want er zijn twee namen weggevallen:

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenix.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wilfox
Logixa
:point_right: NielsV
Berend
Regenboog (Erik)
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Firly
Stratos
W.E
TheWatchDude
Jarl
Spooler

2 likes

Wat lul je nou. Dat staat gewoon in je profiel! Hiero:

image

Kijk wat daar links staat. Montfort. Mont-fort. Mont. Fort. :nerd_face:

4 likes

Hahahaha ik zie het. Dom van mij. Maar dan kan ik wel vragen: waar in noord Limburg zit jij dan ergens?

Ik zit niet in Noord-Limburg maar in Nijmegen. Maar ik ben opgegroeid (en kom daar nog geregeld) in Nieuw-Bergen.

1 like

Ik zou ook graag op de lijst willen staan. Indien mogelijk
Ben erg geintresseerd in dit model.
Thx
@Spooler

1 like

In principe moet je zelf even de lijst kopiëren en je eigen naam eronder zetten. Maar ik kon mijn voorgaande bericht nog bewerken, dus ik heb je daar reeds toegevoegd. Dan blijft de draad ook weer twintig centimeter korter. :grin: Is dus geregeld. :+1:

2 likes

Bedankt collega.

1 like

Mogen wel wat meer fotos in dit topic vind ik heren.
Het is zo een prachthorloge!


12 likes

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenix.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wilfox
Logixa
:point_right: NielsV
Berend
Regenboog (Erik)
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Firly
Stratos
W.E
TheWatchDude
Jarl
Spooler
Goku13

1 like

Domme vraag misschien maar toch stel ik hem: er zijn ook seagulls die enkel een logo bovenaan hebben in plaats van het rode kruisje met tekst. Wat is de verklaring daar van?

1 like

Je moet de vraag eigenlijk andersom stelen :wink: Denk dat ze vanwege de Chinese militaire asociaties met dit horloge de rooie ster gebruikt hebben.

Maar het model 1963 bestaat ook enkel met het logo of zie ik dit verkeerd?

Ja dat zou goed kunnen. Het origineel had volgens mij ook geen rooie ster.

1 like

Dus die met rode ster zujn de nieuwe modellen? als ik het goed begrijp😇

Het origineel dan praten we over de 60s :wink: De nieuwe modellen heb je volgens mij ook met en zonder ster.

2 likes

Helemaal mee eens :slight_smile:

7 likes

Het origineel had idd n ander logo dan de rode ster. Dat hadden ze zo bedacht om t horloge meer het Chinese Mao gevoel te geven.

Maar ook v t origineel hebben ze re issues uitgebracht. 2 hiervan zie je op de 1e foto in de 1e post v Thijssie.

Vandaag even de Sea gull gemeten.

Hij loopt iets of wat te vlug :slight_smile:

3 likes