Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

De Seagull vliegt morgen uit naar @Stratos! @marnixmoed, bedankt voor het ter beschikking stellen van de Seagull en mijn voorgangers voor het aanvullen van de doos met catalogi en diverse bandjes. Ik ben weer een stukje wijzer geworden wat ik wél en wat ik niét zoek in een horloge.

Stratos, veel plezier met de Seagull!

Groet Eus

PS de Seagull is voorzien van verse springbars!

2 likes
  1. Marnixmoed
  2. Thijssie
  3. Pat486
  4. Spierbundel
  5. Jaroen
  6. Phoenixm.bas
  7. RBK
  8. Galf
  9. Thieuke
  10. Eddio
  11. S_Augustinus
  12. koekoek
  13. wil fox
  14. Logixa
  15. NielsV
  16. Berend
  17. Regenboog
  18. Fate_Amenable_To_Change
  19. Brinkmeister
  20. Chlorophyl
  21. Blauwbeer
  22. Sjoerd_K
  23. Enlil
  24. Wannawatch :arrow_right:
  25. Stratos
  26. W.E
  27. TheWatchDude
  28. Jarl
  29. Spooler
  30. Goku13
  31. Mink
  32. MechanicalFreak
  33. JPM
  34. Chillekasper
  35. CDG
  36. GiveMeYourDough
  37. Sebastiaan95
  38. JeanLuc
  39. ILoveWatches
  40. Mpaj
  41. Bizzarrini
  42. The_Don
  43. Drebin
  44. Denvro
  45. Poderoso

Een update vwb de Seagull!

Heb lang uitgekeken naar de Seagull. Het is in real life een mooi en compact horloge, met een mooie rustige champagne dial en interessante wijzers. Hij draagt mijn inziens nog iets kleiner dan de maat doet vermoeden, maar is voor mijn polsen niet te klein.

Het was wel even zoeken naar een leuke band, al wordt deze veel met Natos gedragen, mijn eigen band beviel me toch beter.

@marnixmoed wederom bedankt voor dit gave initiatief!

@W.E, meld je even via PB met je adresgegevens dan komt het horloge binnenkort jouw kant op.

6 likes

Wooooow nee joh, ineens is het zo ver!! :heart_eyes::heart_eyes: Ik ga je nú pb’en Stratos! :smiley: :smiley: :smiley:

Edit: ja @Stratos, je zit al even te wachten op het pb. Ik zit te broeden, maar ik heb nog niets verstuurd. Dat spijt me. W.E, de man die nooit iets te doen heeft, staat aan het begin van zijn drukste week van het jaar, waardoor ik al eventjes zit te twijfelen of ik de Fiffer nu wel moet aanvaarden. Ik ben ontzettend enthousiast over de Seagull en kan niet wachten om hem te proberen, maar ik zal de hele week niet in de gelegenheid zijn iets met het horloge te doen, als ik al in de gelegenheid zal zijn het af te halen op het postkantoor. Ik denk dat mijn enthousiasme even pas op de plaats moet maken voor mijn realisme, en dat ik moet kijken of iemand met mij van plek wil ruilen, om te voorkomen dat het horloge een week ligt te verstoffen op het postkantoor of op mijn kast. Dus, wil er iemand ruilen? @TheWatchDude? @Jarl? Iemand verderop? Ik sluit met lichte teleurstelling ook een paar beurten verderop graag wel weer aan, het wachten maakt het verlangen alleen maar groter. :heart_eyes:

4 likes

@W.E Dankje voor het aanbod, maar vrees dat ivm de man met baard ook voor mij een hele drukke week is. Begin 2020 is voor mij gunstiger :upside_down_face:

2 likes

@Spooler, @Goku13, is het misschien voor een van jullie een mooi moment om de Fiffer te proberen? :innocent:

3 likes

Ja hoor ik wil hem wel ontvangen lijkt me mooi om hem in het echt te zien ik vind het een mooie chrono.

4 likes

Mooi om te lezen dit. Ik zit nu op mijn telefoon, ik hoop dat de volgende die de lijst kopieert Spooler en mij wil omwisselen. :innocent:

1 like

@W.E Kruip toevallig net achter mijn laptop :slight_smile:

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenixm.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wil fox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Stratos :arrow_right:
Spooler
W.E
TheWatchDude
Jarl
Goku13
Mink
MechanicalFreak
JPM
Chillekasper
CDG
GiveMeYourDough
Sebastiaan95
JeanLuc
ILoveWatches
Mpaj
Bizzarrini
The_Don
Drebin
Denvro
Poderoso

2 likes

Hoop dat de rest geen bezwaar heeft tegen de verschuiving.

1 like

Ik vind het prima.

2 likes

Oh, ik zie nu de verschuiving. Ik bedoelde dat Spooler en ik elkaars positie zouden overnemen, zodat TheWatchDude en Jarl niet worden benadeeld. Volgens mij verandert er dan voor niemand iets behalve voor Spooler en mij, dus verwacht ik niet dat iemand er bezwaar tegen kan hebben, of ik moet iets over het hoofd zien. Ik zou het rottig vinden als door mij een ander nu ineens twee weken langer moet wachten dan was voorzien.

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenixm.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wil fox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Stratos :arrow_right:
Spooler
TheWatchDude
Jarl
W.E
Goku13
Mink
MechanicalFreak
JPM
Chillekasper
CDG
GiveMeYourDough
Sebastiaan95
JeanLuc
ILoveWatches
Mpaj
Bizzarrini
The_Don
Drebin
Denvro
Poderoso

2 likes

Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar dat t anders uitpakte op deze pakjesavond :wink:

3 likes

:joy:

2 likes

Mompelt iets met ‘blauw’ en ‘gedeelte’ :male_detective:

3 likes

Zakcentje bij verdienen?
En dan met droge ogen PostNL de schuld geven dat de fiffer nooit bij de volgende in de lijst is aangekomen…

1 like

Aangekomen bij Spooler :grin::+1:

2 likes

Ik mag van de lijst af, kon niet langer wachten en heb het horloge gekocht :star_struck:

5 likes

@Spooler neemt de tijd :wink:

2 likes

Ja sorry hij komt eraan. Moet hij naar jou

2 likes