Bijna 40 man die em gedragen hebben en nog steeds niet uit elkaar gevallen.
Is dat ding wel Made in China?
Bijna 40 man die em gedragen hebben en nog steeds niet uit elkaar gevallen.
Is dat ding wel Made in China?
Om even irritant te doen, hij is gebouwd met zwitsers toezicht
De 4 fases van rouw…
Ik heb hem stukgemaakt jongens… wat nu…
Alleen het plexiglas gelukkig maar ik schaam me diep…
Je had deze uitspraak beter niet kunnen maken.
Denk dat een plexiglaasje niet de wereld kost.
Misschien een horlogemaker op HF die het kan oplossen?
Ik ben vanaf vrijdag weer thuis. Als ik hem heb zal ik er gelijk wel een nieuw glaasje in zetten.
Fijn, stuur je adres maar even in een PB dan stuur ik hem morgen op. Factuur mag je mailen…
Je moet het lot ook niet tarten inderdaad…of ik moet wat voorzichtiger doen met andermans spullen…
Het handje nog even naar plek 39 en dan is de administratie ook weer op orde
Wat is jouw indruk van de kwaliteit van het uurwerk?
Geweldig hoe we dit met zn allen oppakken op t forum. Gewoon open, eerlijk en schappelijk met elkaar. Daar krijg je t toch warm van
Of komt dat door de nazomerzon vandaag?
Goeie vraag. Lijkt me ook interessant. Voor de meesten v ons komen we niet verder dan t optische en of ie n beetje nauwkeurig loopt.
Just for the record, ik ben geen professioneel horlogemaker. Het uurwerk (Seagull ST19) is een iets verbeterde versie van het Zwitserse Venus 175 uurwerk, uit de jaren '60. Dit Chinese uurwerk wordt breed toegepast door veel (micro)brands in met name de wat goedkopere chronografen. Qua bouwkwaliteit ziet het er op het eerste oog netjes uit. Servicen/repareren is meest niet rendabel, want voor minder dan $100 bestel je een nieuw uurwerk
Moet trouwens zeggen dat ik ook de afwerking van de dial, met zijn opgelegde indexen en logo, en de wijzers er met een loep goed uit vind zien voor een horloge van deze prijs. Blijft een leuk ding. Even op de glaasjes wachten en dan ga ik hem eens een weekje dragen.
Maar blijkbaar was dat een uitnodiging voor de mensen na mij om er maar weer nieuwe in te pleuren.
Die waren niet te vreten. Ik kon het mijn navolgers echt niet aandoen om die weer terug in de doos te stoppen. Je wordt daar toch licht op aangekeken. Ik heb ze vervangen door een wanstaltig dure fles bier. We weten allemaal wat er met die fles is gebeurd.
Geen dank!
Lees je mee, @Sjoerd_K? Echt de mooiste en meest frisse!
Holy shit! De ene fiffer wordt gewoon kwijtgemaakt en de andere kapotgegooid. En heb ik het nog niet over @Chlorophyl die de waterdichtheid uitprobeert door ermee in het zwembad te duiken.
Wat is dat toch met die horloges die niet van jezelf zijn?
Je wil niet weten wat ik met horloges doe die wel van mezelf zijn.
Denk dat iedereen die het horloge ontvangt eerst een kwartiertje agressietraining moet krijgen
Zal wel zorgen dat ik tegen die tijd er een boekje voor heb om erbij te steken😂
Wel sneaky, om jezelf TWEE keer op de lijst te zetten.
Dat heb ik even gemist. Welk horloge was dat?
Deze:
Oh mooi opgemerkt, was me dus ontgaan. Heb mijn recentste toevoeging verwijderd