afgesloten: Flipper it Forward: MIDO Belluna Royal

Met de mooie MIDO Belluna Royal wil ik deze Flipper It Forward (FIF dus fiffer) starten.
Als rasechte flipperaar is voor de MIDO ook zijn tijd gekomen om het ruime sop te kiezen. Ik flipper veel en geef daar nu een andere twist aan. Zie de topics van o.a. @marnixmoed voor de gang van zaken.

Zelf had ik geen ervaring met MIDO, en dat is jammer, want het is een mooi merk en dito horloge. De blauwe guilloché wijzerplaat, de ietwat cushion shaped kast, het Powermatic80 uurwerk en de see through case back, maken het een mooie verschijning :+1:

De beginset is het horloge op de nog stugge MIDO band met vlindersluiting, de boxes en alle verpakkingen. Deze dient in stand te blijven.

Zet je naam op de lijst, kopieer deze en vul aan. Na max 2 weken stuur je naar de volgende in de lijst en PB je elkaar met adresgegevens en tracking informatie. In dit topic post je je ervaringen, geef je aan wat je eventueel toevoegt etc. Risico voor verzender tot bevestiging van ontvangst van de volgende op de lijst.
Deelname maakt je tot een goed huisvader die goed zorgt voor het horloge…

52 likes

Wat gaaf Rik! :+1:

Ik wil wel meedoen. Vanwege aanstaande vakantie niet als eerste, dus ik zet mijn naam als tweede in de lijst :slight_smile:

1. Piede
2 likes

Prima! Graag deze lijst aanvullen door te kopieren en in een nieuw antwoord te plaatsen (kun je gewoon zelf hè)

FIFFER MIDO Belluna Royal

1. Piede
2 likes

Leuk Rik.:grin:

Ik doe graag mee.
Zelf nog nooit een MIDO gezien of gedragen dus ben benieuwd.

1. SE93
  2. Piede
3 likes

Wat een te gek idee Rik, ik ben erg benieuwd, dus…

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
1 like

wat plaatjes voor de sfeer! :grinning:

14 likes

Prachtig horloge en dank voor t meedoen.

Ik heb em toegevoegd aan t Fiffer overzicht

4 likes

dan heeft het meteen een officiële status! :grinning:

3 likes

Toffe actie! Leuk dat er weer een nieuwe Fiffer rondgaat. Ik sla over ondanks dat ik het een leuk ding vind.

1 like

Leuk Rik :+1: Ik doe mee:

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  4. Plees :grin:
2 likes

leuk om te zien dat het groeit, zo zie je maar: plezier wordt meer als je het deelt! :+1:

Morgen begint deze reis binnen HF: heb de adresdetails van @SE93 ontvangen👍

7 likes

Leuke actie Rik :+1:, ik doe ook mee:

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  5. Kgigo

Ben weliswaar nog niet in “Dressmode” dus een leuke kans om er eens mee kennis te maken.

1 like

Hoe werkt dit eigenlijk? Horloge blijft van jou en wordt doorgegeven onder forumleden?

Wat gebeurt er als er geen aanmeldingen meer zijn?

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  5. Kgigo
  6. Coffeecup
2 likes

ja ik ben en blijf de eigenaar, als de laatste ermee klaar is stuurt ie hem naar mij terug. Mocht iemand onderweg hem graag langer houden dan kan ie hem kopen denk ik? Verlies of schade is voor rekening van degene die hem verzonden heeft of in bezit heeft.

5 likes

Leuk initiatief om eens te proberen! Ik doe mee!

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  4. Plees
  5. Kgigo
  6. Coffeecup
  7. xfactory
1 like
  1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  4. Plees
  5. Kgigo
  6. Coffeecup
  7. xfactory
  8. Jesús

I LOVE blue :blue_heart:

1 like

Ik heb bedacht dat ik hem in een pouch verstuur, zonder de boxes, denk dat de boxes dat beter vinden. Wellicht voegt iemand een passende case toe of zo’n donut? Prima! morgen gaat ie op pad, packed bomb proof, ben benieuwd naar de ervaringen!

8 likes

Top idee Rik!

1. SE93
  2. Piede
  3. Phoenix.bas
  4. Plees
  5. Kgigo
  6. Coffeecup
  7. xfactory
  8. Jesús
  9. Robin89
1 like