Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

Hoe jong ben je dan wel niet. DS :astonished:

1 like

Laat ik je dan eens een verlichtende wijsheid bijbrengen:

Als je ooit van een vriendin af wil maar om juridische redenen niet de stap kan zetten, koop Mario party voor de wii en speel dat op een regenachtige zondag middag. Ze maakt het die dag gegarandeerd nog uit.

1 like

Ja. De grootste soapserie van mijn leven.

6 likes

Ik ben al 21 keer de zon rondgegaan. Bijna 22

1 like

Ik zou Marktplaats afstruinen en een NES en een SNES kopen…

:v:

Ja heb ik wel eens overwogen. Maar ik game eigenlijk liever op een PC dus daarom nog nooit gedaan

1 like

Gewoon doen. Zo’n vierkante controller van hard plastic dat niet lekker in je hand ligt… Dat waren nog eens tijden. Zodra je het spel had uitgespeeld, had je blaren op de handen :v:

#truestory

2 likes

Ik speel momenteel veel met mijn Xbox 360 controller op de pc. Dat is een prachtig ding

@anon50762135 mag ik op de wachtlijst, please!

Ook hier Nintendo adept.

Begonnen toen de gameboy uitkwam. Lekker tetrissen en daarna mario land.
Nu de Switch!

2 likes

Haha EPIC.

Dat valt wel mee. Ik heb haar veel pijn gedaan en ik dacht niet na. :woman_cartwheeling:t2:

2 likes

is het nog goed gekomen tussen moeder en dochter?:laughing:

Na enkele jaren. En nu kunnen ze mij allebei schieten, maar dat vind ik niet erg.

1 like

Ik zat al naar een PS3 te loeren. Gran Turismo er bij. Heerlijk. :joy:

Ik kon (en kan nog steeds vrees ik) met de Subaru Impreza het parcours Trial Mountain letterlijk met de ogen dicht rijden. Geen gein. :face_with_raised_eyebrow:

Ik hoop maar dat niemand mij er aan herinnert dat ik in off-topic een keer heb gezegd dat games voor kinderen zijn. :zipper_mouth_face:

3 likes

En de zoveelste Nismo als winst in ontvangst nemen :+1: :joy:

1 like

:heart_eyes:

Kan ik dit topic nog op niet gelezen zetten!

1 like

Dit is toch juist geen beletsel? Ik dacht dat jij en ik de enige minderjarigen waren op het forum. :laughing:

Soort van on-topic: ik heb als kind heel veel gespeeld op de NES, en op vakanties op de Gameboy. Als broers speelden we Tetris tegen elkaar, allebei een Gameboy in handen, zo’n kabeltje ertussen, en dan maar strijden voor die “vierklappers” om het de ander lastig te maken. :smile: Later kwam er een PS2, eigenlijk alleen vanwege GTA. Voor mijn laatste verjaardag heb ik een PS3 van mijn vriendin gekregen om GTA V te spelen, wat een fantastisch spel! Okee, op digitaal vlak loop ik een beetje achter, maar dat maakt me niet uit. Dat drukt de prijs. :slight_smile:

De Gameboy-Fiffer laat ik schieten omdat ik mij hem niet zie dragen maar ik juich je initiatief van harte toe Candide. :smiley: :+1:

1 like

Ik ben op Marktplaats bijna rond voor een PS3 met GT5 en GT6. Wat ben ik ook een onrustige opportunistische kleuter. :joy:

Er zitten nog een bak andere spellen bij maar die laat ik wel bij jou achter als we binnenkort een keer een 10 uur PlayStation marathon hebben afgerond. Waarschuw je vriendin maar alvast. Die kan een dagje gaan winkelen. Opzout’n. :upside_down_face:

2 likes

Dan moet ik wel opschieten met die ijskast naast de bank. :open_mouth: Ik ben er inmiddels volgens mij wel uit waar de waterfiets vandaan moet komen.

Wel je eigen controller even meenemen. Het meeste geld gaat hier op aan horloges en je weet wat voor brakke horloges ik heb. :upside_down_face:

1 like

We kunnen ook @blauwbeer uitnodigen en hem op het laatste moment vertellen dat er maar twee controllers zijn. Kan hij de hele avond mooi bier pakken en af en toe een waterfiets in de olie gooien.

Absoluut. :point_down:

Anyway. Voordat mijn Flipper it Forward topic in een game orkaan verandert.

Even geduld nog allemaal. Hij is besteld!

2 likes