Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

Jij was eigenlijk nummer 1 maar ik mag Han en Siedo gewoon meer. Dus je bent nummer drie. :kissing_heart:

5 likes

Kan ik mee leven.
Anders was de druk wel erg hoog geweest :+1:
:kissing_heart:

1 like

ComfortableAdvancedIrishredandwhitesetter-size_restricted

Zeker wel.

5 likes

Had je mij er al op staan Ide?

1 like

Ach, die tong heeft nog maar de helft gezien van wat die handjes hebben meegemaakt, dus dat is het laatste deel van jou waar ik me zorgen om maak.

Ik ga het niet doen, @anon50762135. De Fif. Want ik was een MSX man. Dus zodra ze een polshorloge maken wat er zo uit ziet:

of zo:

ben ik helemaal bij jullie. Maar Gameboy? Neh. Get off my lawn, youngsters.

5 likes

Dit ziet eruit als een “joystick” :sweat_smile:

image

3 likes

Maak er maar grappen over. Toe maar. Maar The Arcade was een joystick van formaat.

Uren, dagen heb ik in m’n slaapkamer gezeten met dat kleine bruine knuppeltje in m’n hand, koortsachtig heen en weer schuddend. En nooit heeft ie me teleur gesteld. :slight_smile:

9 likes

In tegenstelling tot dat andere knuppeltje?

4 likes

Al mijn knuppeltjes zijn een beetje bruin, Henk. Dat weet jij ook. :slight_smile:

2 likes

Hahaha, je doet het er wel echt om. Maar toch leuk. :smiley: :+1: @anon50762135 hapt ook nog meewarig. Prachtig een-tweetje, heren. :relaxed:

2 likes

Schudden deed ik alleen omdat dat moest. Het moet gezegd.

gfs_25393_2_1_mid

1 like

Ja, ik ook. Maar dat ging meestal dan om onderstaande.

Excuses dat ik zo puberaal met je woorden aan de haal ga @Vincent.

2 likes

Hahahaha, mijn eigen schuld. Moest ook even slikken toen ik zag wat ik getypt had :sweat_smile:

2 likes

:joystick: :muscle:

1 like

Geen punt bij Invicta (lijkt mij) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat vind ik een gruwelijke belediging van zowel The Arcade als de MSX I. En eerlijk gezegd ook van Vintage Invicta. :slight_smile:

1 like

jeugdsentiment en een briljante variant… Ik kom graag op die lijst. :grinning:

Een echte bandenswapper.

10 likes

Hahaha, tijgerprint NATO. Lekker hoor! Past mooi bij die khaki chino. Da’s al een paar jaar uit de mode, zelfs in Eanske volgens mij. :upside_down_face: Je hebt alleen je squash schoenen nog aan zie ik. Daar mag je niet mee buiten lopen, dan krijg je krasjes op de baan. Amateur.

3 likes

Stijltje G.

5 likes