Maar even serieus. Wat een leuk horloge is dit. Lekker retro vintage vibe enzo.
NONDEJU WAT EEN KUTDING MET DAT RESETKNOPJE!! JE KUNT ER GEWOON NIET NIET OP DRUKKEN!!
@Chlorophyl ben jij de volgende?
Maar even serieus. Wat een leuk horloge is dit. Lekker retro vintage vibe enzo.
NONDEJU WAT EEN KUTDING MET DAT RESETKNOPJE!! JE KUNT ER GEWOON NIET NIET OP DRUKKEN!!
@Chlorophyl ben jij de volgende?
Nee joh, lijkt me geen goed plan. Als ik knopjes zie moet ik friemelen. Als ik mijn vinger uit m’n neus krijg tenminste!
Maar hoe zit het hiermee?
Het kerstdiner is al zwaar genoeg zonder een horloge dat me voortdurend tergt. We hebben daarom besloten om niet meer als duo door het leven te gaan.
Whahahahaha
Ja, goede. Ik draag hem nog wekelijks Hij ligt hier inderdaad nog ergens in een la, bij gebrek aan een volgende op de lijst. Of überhaupt een lijst.
Ik denk dat ik hem maar gewoon naar een random forumlid opstuur waarvan ik ooit het adres heb gehad (geen AVG in huize flowert) bij de verkoop van een horloge of bandje.
Tenzij er iemand anders is die op voorhand graag gefrustreerd raakt van resetknopjes?
Well, wil hem wel eens op bezoek k’stuur je wel een pm
Blijft zo een nice gifje
Vandaag die coole fiffer ontvangen, @flowert thanks.
De accu was leeggelopen, maar dat was geen probleem.
Achterzijde heeft een caseback, aan de slag:
Maar eigenlijk was die fake, dan kom je nog steeds ni aan de accu, de band verstopt waar de echte vijsjes zijn.
Dus accu vervangen:
En met licht:
Zo blij als een kind, haha, ik ga hem komende dagen wel even dragen. Vooral omdat ik even oud ben als de originele DMG, misschien even een fotoshoot met mijn DMG gameboy die ik ergens heb liggen.
Als er ondertussen iemand hem na mij wil, geef een seintje.
Vandaag is net de Vostok Fiffer hier aangekomen, dus deze geniale Gameboy zou het rijtje van Representor > Vostok > FUN! Helemaal af maken
Toch leuk dat er nog iemand blij van wordt.
Een beetje dolle pret in de hobby moet kunnen toch?
Ik mis alleen een geluidje wanneer je op de knopjes drukt
Onderhand was ik er al achter dat hij toch geluidjes kan maken Het alarm maakt nu toch al een aantal dagen dat de start van de middagpauze een groot feest is!
En geheel verwacht: deze fiffer ontvangt een vurige haat van m’n vriendin
“waarom niet weer die mooie blauwe?”. Doelend op de Representor for a week
.
Mooi compliment uit onverwachte hoek haha!
Bedank je haar even voor me?
Wat een geweldig ding! Altijd leuk om een oud topic toch weer voorbij te zien komen. Inderdaad jeugdsentiment