HF heeft veel te bieden en naast de spontane goede-doelen-acties, vind ik één van de mooiste iniatieven de FIFfers.
Een geweldige mogelijkheid om een horloge eens uit te proberen.
Nu heb ik al een tijdje een mooie vintage BWC Tank die te veel concurrentie ondervindt van de Zenith modellen in de box.
Ik heb hem tevergeefs geprobeerd te verkopen en in plaats van de prijs nog maar eens te verlagen dacht ik dat dit wel eens een goed model zou zijn om Forward te Flipperen. Ik kan me voorstellen dat iemand wel eens zou willen weten of een tank model iets is en hoe dit draagt. Kan er later altijd ge-upgraded worden naar een Cartier of een mooie vintage.
Maar voordat ik deze actie start wilde ik even peilen of hier belangstelling voor zou zijn. Als dat net zo veel is als voor mijn (Chrono24) verkoopactie dan houden we hem gewoon in de verzameling.
Mochten er minimaal 5 mensen op de lijst willen komen dan gaan we hiermee starten. Anyone?
Goeie vraag, maar ik heb mijn besluit genomen. Vind het een leuk idee als anderen hier iets aan hebben dus bij voldoende belangstelling gaat hij de wijde HF-wereld in en maakt hij eerst de lijst af.
Mooi horloge! Echt zo’n model waar ik de ene dag van denk: ja, die moet in mijn collectie. En de andere dag: wat moet ik er toch mee, wanneer kan ik zoiets nou dragen.
Dus ik Fiffer graag mee, ben heel erg benieuwd hoe zo’n klassiek model bevalt.
Mooi initiatief!
Dan hebben we het aantal gehaald, ik ga straks een officieel Flipper it Forward topic aanmaken voor deze mooie BWC waarbij er dus al gestart wordt met een leuke lijst van deelnemers. Top!
Ik zou niet weten waarom niet… Dus jouw naam zet ik erbij.