Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Even een impressie foto tijdens het leren van hopelijk mijn laatste tentamen van de hbo studie.

3 likes

Het is tijd dat de horloge een andere tijdelijke eigenaar mag vinden. Ik moet toe geven dat het een degelijk horloge is met de vertrouwde Seiko duikhorloge kwaliteit. Echter vind ik het nadeel aan dit model dat de horloge toch goot uitvalt. Even ter vergelijking met een 7002 en 7S26:


Wat me verder aan reserve band schakels op viel was dat deze veel bussen miste, deze zijn denk ik bij de vorige dragers er niet of niet goed in terug gezet. Dit gaat een probleem worden als de band net iets groter gemaakt gaat worden dan deze nu is. Ik heb nog gekeken of ik nog iets op voorraad had liggen , alleen jammer genoeg niks kunnen vinden. Een tip voor de volgende (tijdelijke) eigenaar om deze er goed in te zetten wanneer de pin er terug ingeschoven word om de schakel weer vast te zetten in de band.

De horloge mag door naar de volgende eigenaar, dus bij deze, wie meld zich aan ;p

2 likes

Ik heb zeker interesse, ik heb mij op de lijst gezet maar weet niet wie er voor mij is. Dus ik zet mij achteraan de lijst.

Dan gaat de horloge naar jou toe!

Juist ontvangen op mijn werk dus heb hem juist eventjes in mijn handen gehad. Dit is wat ik poste

En dit is al mijn eerste reactie: “Dammit” de foto’s doen hem geen eer aan. In mijn hoofd was het een platte schijf en ik had echt niet door waarom je dat graag zou willen. Nu snap ik het iig beter. Dit weekend eens uittesten ik ben benieuwd.

ps: het roze nato bandje zal het eerste zijn :smiley:

4 likes

Gezien de FiF nu in Brugge is hou ik me aanbevolen om hem eens te zien/testen.
Wel heb ik geen idee hoe ik me op de lijst moet zetten…

Mvg

Ik was de laatste en niemand kwam na mij denk ik so it will be yours next.

1 like

De turtle was beter dan verwacht. Kwaliteit is zoals altijd subliem. Het uiterlijk is zeker in orde en voor mij meer aantrekkelijk dan de SKX007. Daar zijn te veel klonen/homages/lookalikes voor en dat is jammer.

Ik snap al meer dat hij populair is maar tegen mijn monster was hij niet opgewassen. Hij is iets te zwaar en zijn zwaarte punt is te hoog. Dit geeft als gevolg dat hij kantelt op mijn pols. Het monster is lichter en ligt minder hoog op de pols. Verder heeft die een zeer uniek uiterlijk en dat staat mij wel aan.

Was zeer leuk om hem eens in het echt te zien. En zoals altijd een super afwerking en leuke details.

Nu gaat hij naar Firly voor een vervolg stay in Brugge

8 likes

Naar wie mag hij nu?

Ik wil hem wel eens proberen, maar ga twee weken weg…Als hij daarna nog niet vertrokken is bij jou neem ik even contact op, oké?

:thumbsup: dan hoor ik het wel.

1 like

@Firly, wil je verder nog wat over het horloge kwijt? Fotootje misschien? Iets? Hoeft niet hoor, maar toch…

@Thieuke dat volgt nog…

1 like

Graag zou ik een volgende in de wachtrij willen zijn, heb nog nooit een turtle gehad/gezien :wink: Laat maar horen zodra ik aan de beurt ben hehe

Volgens mij zeer binnenkort :slight_smile:

1 like

precies een president met 2 body guards nu ik het opnieuw zie :smile: Ook rust gevend dat ze alle 3 gelijk staan :smiley:

veel plezier aan iedereen.

De turtle draagt ook voor geen meter op zo’n strap. Daar is hij inderdaad te groot voor.
Origineel Rubber of staal, geniaal horloge…

Anders stuur ik hem eerst aan jou door en kan jij hem dan naar @dins1 sturen?

Geen probleem! ik zal je even mijn adres via PB sturen.

Ik zou ook graag op de lijst willen :slight_smile:
Wellicht na @dins1?
Beloof ik er iets leuks bij te doen voor de volgende :wink:!

1 like