Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Ik zou hem na Bouke graag eens willen proberen!

1 like

Ik laat dat aan de forum gemeenschap over. Jullie mogen het helemaal bepalen.
Het doet me goed te zien dat zo velen er plezier van hebben.

8 likes

Nét de Flipper Turtle binnen gekregen :+1:

Flinke doos :fearful:
Erg goed verpakt en de Turtle liep ook gewoon nog!

Ik kan voorlopig even mijn lol op met al die bandjes (zelfs een roze…)

…wordt vervolgt…

7 likes

U kan het formaat goed hebben in ieder geval! Veel draagplezier. :+1:

1 like

Ja, daarom wilde ik hem ook erg graag uitproberen en ik moet zeggen…wat een heerlijke duiker, ziet er goed uit, voelt solide en zal een geduchte concurrent zijn voor mijn SKX :open_mouth:

3 likes

Wat @Selie zegt! Perfecte maat voor jou :slight_smile:

1 like

Even een tussendoortje…

Nu een dag of 3 de turtle gedragen en wat is ie comfortabel! Een behoorlijk verschil met de ruigere en hoekerigere SKX die ik al als behoorlijk comfortabel geklasseerd had. Ondanks dat de turtle en de SKX bijna dezelfde maten hebben, draagt de turtle groter en dus beter om mijn 21cm pols, de SKX is me nu echt te klein, verdomme :thinking:

Oja, de immense bult met bijgeleverde nato’s blijven in de verzenddoos…allemaal te klein d.w.z. de gespen zitten bij al die nato’s niet in het midden van mijn pols maar ergens aan de zijkant, helemaal @#€&! Als ik ergens niet tegen kan, is het gespen die niet “uitgelijnd” op de pols liggen!
Ik zal er een mooi bruin leren bandje bij doen voor de volgende gelukkige (een duiker kan uitstekend op leer!), dan is dat ook weer geregeld.

Tot zover, volgende keer zal ik mijn conclusie presenteren.

6 likes

Oke! Tijd voor de volgende gegadigde, mijn tijd zit er op :slight_smile:

Allereerst wil ik @marnixmoed enorm bedanken voor het beschikbaar stellen van deze mooie Seiko, je moet het toch maar ff doen :ok_hand:

Ik heb met heel veel plezier de turtle gedragen, fijn horloge en byzonder comfortabel, maar…te rond van vorm naar mijn smaak. Ik had het al eerder gezegd, ik ben meer van het hoekige en daarbij passen scherpe hoeken beter bij mijn grotere polsen, just my 2 cents.

Zoals beloofd en uit dankbaarheid voor het beschikbaar stellen van de turtle, doe ik een nieuw bruin leren bandje bij de reeds omvangrijke bandenverzameling, kleine moeite.

De volgende kandidaat mag zich melden, dan zorg ik voor een snelle verzending van het pakket!

3 likes

Ah, ik zie net dat @RBK aan de beurt is…kom d’r maar in!

Hoi hoi!

Hierbij meld ik mij. Ik zal mijn gegevens even per PB sturen.

Gr.
RBK

1 like

Yep, ontvangen!
Je pakket gaat meteen op de post, ik stuur nog ff de T&T door straks.

1 like

Wtf. Binnen 25 minuten verstuurd :scream:

3 likes

Ik hou van snel :sunglasses:

2 likes

@Watch-This wat is jouw polsomtrek?

Ik zou ook graag een keer de turtle willen dragen.

Klopt het lijstje zo?
@RBK heeft hem nu
@bouke
@Selie
@S_Augustinus

4 likes

Klopt geloof ik!

Dat klopt als een zwerende vinger! :thumbsup:

Mijn polsmaat is 17 a 18 cm.

Voor mij was de turtle te groot en de stalen band voelde ook wel erg groot aan. De rubberen band zat erg goed, maar voelde ook erg breed aan voor mijn polsje.

2 likes

Hij is binnen. Rolex af en straks Seiko om :thumbsup:

Dit is wel serieus inpakwerk!

5 likes

It’s huuuuge

4 likes