Iedereen krijgt er wel eens mee te maaken.
En vaak soms meerdere keeren
Zo nu en dan heb ik het nu ook weer
Heb nu de nieuwe omega seamaster 300 diver
Maar toch kijk ik ook wel eens naar de aqua terra
Wat zou ik doen de diver om ruilen voor de aqua terra
Kwa functies is de 300 100 keer beter en zekker het comform van dragen maar de aqua terra heeft weer de beste classic look
Achja het zal wel
Wat eigelijk mijn vraag is wie heeft er nog meer last van de flipper koorts en wat zijn de horloges die nu hebt en dan de vervanger ?
Dus stuur een foto van wat je hebt en wat er boor in de plaats komt en om het wat leuker te maaken met de reden waarom
Het is een afwijking die we hebben, niet proberen te rationaliseren want daar krijg je slapenloze nachten van.
Ik heb een topic gemaakt met spijt en geen spijt van mijn koorts acties en weet je heel eerlijk, heb eigenlijk nergens echt spijt van. Als je er maar plezier aan hebt, als het een obsessie wordt dan moet je wel stoppen.
Mijn huidige koorts (in meer een verhoging nog niet echt koorts) of ik de 39mm Pelagos niet leuker vind dan mijn huidige FXD.
Phoe 39 of FXD is ook zo’n geval van slapeloze nachten leg ze naast elkaar en ik zou ook niet kunnen kiezen.
Voor mij ideaal zou zijn dat blauw van de FXD maar dan in de 39 uitvoering dus met de titanium band .
Maar juist de fixed lugs maken de FXD weer een echte toolwatch snap het zelf ook niet meer .
Ehm… Beide weergeven toch tijd en datum, en hebben min of meer hetzelfde uurwerk? Ofwel, de meest belangrijke functies zijn hetzelfde / daar zit zeker geen factor 100 tussen.
Het punt van draagcomfort is erg persoonlijk. Ik heb wel eens gelezen dat iemand de AT niet een hele dag kon dragen zonder last van de pols te krijgen. Ik vind hem zelf heerlijk dragen.
Eerlijk is eerlijk, de Omega diver is ook mooi. Maar niet zo mooi als de AT, en ook niet zo mooi als de BB58. De master co-axial daarentegen…
Bezel en de band eigelijk vooral de clasp die je kan instellen voor als het warm en koud worst
Ook dat die 300 m kan in plaats 150
En ja de aat heeft iets meer luxe door daat het ceramiek is