Een tijdje geleden heb ik dagelijks een foto van een ex op Instagram geplaatst. Het zijn er alweer 123, horloges dan
.
Veel Seiko’s, maar ook minder courante merken en modellen.
Ook maar even hier, in willekeurige volgorde, plaatsen
.
Wie doet nou zijn AE1200 weg?!
Indrukwekkend overzicht. Ik heb nul exen wat horloges betreft ![]()
#teamAPMV ![]()
O.a. mensen die het zonde vinden dat ongebruikte rommel niet meer gebruikt wordt.
Hier ruimen we ook 1x per jaar of soms 1x per 2 jaar alles op. Al die tijd niet gebruikt, gaat het weg. Houden we het mooi opgeruimd.
Wordt al er moe van als ik er naar kijk ![]()
Het enige wat ik hier kan plaatsen is een foto van de enige afnemer van al mijn exen.
Als ik ze niet meer kan gebruiken is dit de enige plek waar ze nog terecht kunnen.
Wat een lijst joh!
Enne, met je fotografie skills is niks mis!
Flippering forward; love it!
Ik heb ook behoorlijk wat geflipperd. Een terugkerend fenomeen is dat ik sommige horloges zelfs meerdere keren heb gekocht in verschillende maten of kleuren.
3x Black Bay 58
2x Tissot PRX
2x Maurice Lacroix Aikon (42 en 39)
2x Certina DS Action Diver
2x Longines Conquest 38
2x Oris Aquis 41,5mm
2x Christopher Ward Twelve (40 en 38)
Dit zijn de horloges waar ik een HF-advertentie van heb gevonden in mijn postgeschiedenis, maar het aantal horloges wat ik heb verkocht ligt iets hoger. Ik heb mijn The Citizen en Sinn die in het blauw staan ook maar alvast bij de geflipperde horloges geplaats ![]()
Toch ook wat exen, net eens geteld van de laatste ±5jaar zit ik net op 20. Daarvoor ook best wat gehad maar niet noemenswaardig en eerder de gekende merken van elke juwelier op de hoek.
Indrukwekkend stelletje afdankers heb je daar ![]()