Flipperaars; show your longest possession!

In 2004 gekocht bij Gassan, gaat nooit weg.

6 likes

Nivrel wild sea, sinds 2016

Mijn SOH is tot op heden een keeper:

7 likes

Deze Seiko rond 1971 aangeschaft, word niet meer gedragen maar gaat nooit meer weg.
Even uit de lade en op tijd zetten en begint meteen weer te snorren.
Ik behoor dus niet tot de flipperaars. :wink:

5 likes

Hoeveel wordt er per maand gemiddeld geflipperd…wie spant de kroon…wie wint deze strijd eigenlijk?

1 like

Tegenwoordig is dat @Triplock denk ik. Die heeft @anon50762135EV wegens langdurige inactiviteit in het blauwe gedeelte van zijn troon gestoten.

3 likes

Beide sinds 2009 bij me…



Nu op n andere band wel:

8 likes

Na de Sportura, die ik kreeg van mijn ouders omdat ik de winkel op mijn 18e op ving omdat mijn pa ziek werd… (en daarom bovenaan de non flipper lijst staat & altijd zal blijven staan) Komt de Oris '65.

Mijn eerste hoog (hoger) segment horloge, die ik mezelf als kerstcadeau heb gegeven eind 2015.
Mijn eerste automaat. Ik was op slag verliefd op de '65 toen die grintroduceerd werd. En ja, blijvende liefde. De enige '65 die nooit weg gaat. (Heb er ondertussen al 5 gehad.)

7 likes

Yup…en vergeet ook Rik @GMTplus1 niet :wink:

1 like

Valt mee hoor, al mijn horloges zijn minimaal een maand oud :grinning:

1 like

Sinds januari !!!

11 likes

Sinds een redelijk lange tijd en gaat als ik het me kan veroorloven nooit meer weg!

7 likes

@triplock? Nog nooit van gehoord en ik loop toch ook al een tijdje mee?

2 likes

Ken hem ook niet?

Is een hele enge kerel!

3 likes

Van de meer kostbare horloges heb ik nog niets langer dan 3 jaar in bezit gehad.
Ben ik ook pas vanaf 2015 gaan aanschaffen.

Deze Seiko in 2010 van mij vriendin gekregen. Met 8 jaar het langst in bezit.

Deze Davis is van mijn overleden vader geweest en heb ik nu 5 jaar.

Goedkoop maar onbetaalbaar.

2 likes

Oei dit is ook voor mij een lastige…
Deze is er stiekem al een tijdje… waarom … geen idee eigenlijk… tijdens het sporten wel een lekkere.

3 likes

? Ik heb lets gemist vermoed ik. Ik ben al heel wat jaartjes lid van dit forum en ken deze naam niet. Nu kijk ik bij mijn profiel en staat deze naam bij degene die mij het meeste hebben geliked? :thinking:

3 likes

It is I, jeroenderee :roll_eyes:

Lang verhaal maar het bleek toch beter om een nickname te hebben (beetje vervelende ervaring met een inmiddels geschorst lid). Dus niks aan de hand :innocent:

11 likes

Sorry voor de verwarring…ik maakte een geintje, terwijl ik wist dat het Jeroen is, en waarom. Zie hierboven uitleg van de beste man :wink:

3 likes