Flipperaars; show your longest possession!

Ik had het niet meegekregen. Was aan het genieten van de Italiaanse zon. Niet geveel over hebben dan anders heeft het nog geen zin.

2 likes

Mijn klusklok. Die heb ik al zo’n 15 jaar:

Toen kwam deze, april vorig jaar:

en had ik de neiging om de Casio - tot dat moment mijn enige horloge - in de kliko te gooien. Toch maar niet gedaan. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om een goed werkend horloge op die manier af te danken, hoewel hij er niet uit ziet.
Als je de Casio buiten beschouwing laat is de Citizen dus het langst in mijn bezit.

3 likes

Ik wist niet dat Ide zo’n SKX mod had.

Oh wacht…

Zooo boos. Oale avatar flipperaar.

2 likes

Ik heb er de afgelopen 2 jaar meer dan 200 doorheen geflipperd :grimacing::grimacing::grimacing:

Maar er zijn ook horloges die ik zeker hou. Deze is al sinds oktober 2016 in mn bezit.

9 likes

Dat is ook een hele mooie

1 like

Deze is al (geschat) 30 jaar in mijn bezit. Produktiedate is 9e maand van een jaar dat op een 6 eindigt. Ik ga er dus van uit dat ie 09/1986 geproduceerd is.

Foto van nu:

4 likes

Deze alweer zes jaar, geen flipperkandidaat voor mij.


gr, HJR

9 likes

Deze, ligt dan ook al onmenselijk lang in service (+2j).

8 likes

Da’s best wel schokkend…

1 like

200??? Ik zou gek worden van al dat regelen, bieden, opzenden,…

1 like

Nieuw gekocht, mijn eerste 4-cijferige horloge qua aanschafbedrag, in 1994, 24 jaar geleden alweer…

En vandaag nog gedragen tijdens het werk…

2 likes

Kwijl, blijft mooi, vandaag nog zo,n mooie oris diver mogen bewonderen :slight_smile:

1 like

Al 15+ jaar in bezit.

Groeten
Rutger

8 likes

Ik ben niet echt een flipperaar, meer een ‘hoarder’, maar dit is wel m’n allereerste echte:

Gekregen bij ‘t slagen van middelbare school, in 1986. De capacitor heeft ‘t al lang geleden begeven, en is volgens mij ook al lang niet meer beschikbaar, maar als je ‘m in de zon legt, loopt ie gewoon wel nog. Een van de eerste solars? Ik heb ‘m lang en intens gedragen in ieder geval.

2 likes

De spreadsheet staat nu op 215 stuks :sweat_smile: Het is mn hobby en ik ben graag met horloges bezig. 200 stuks klinkt heel erg veel, en dat is het ook wel. Maar als je gaat rekenen is dat ongeveer 2 per week. Dat klinkt dan opeens weer een stuk redelijker.

7 likes

:rofl: :sweat_smile: haha, altijd lache met jullie, i love you guys!

1 like

Iets longs kon ik je altijd laten zien. Iets veel longers dan je je in je stoutste dromen kon voorstellen, en als alles meezat nog deze zelfde nacht.

Sorry, maar deze topictitel is gewoon te slecht. :slight_smile:

Om de vraag te beantwoorden:

Deze. Als ik 'm ooit nog terug zie.

3 likes

Hey, die herken ik. Ik zag hem net nog liggen.

Maar ik mocht hem niet opsturen van je, dus even niet zo zielig gaan doen :joy: Die krijg je de volgende keer tijdens een biertje of etentje weer.

Wil je hem graag dragen? Druk ik hem morgen op de post

1 like

Ik kon ook niet weten dat jij zo druk was. Ik lonkte nog naar je, met spelletjes en mijn vrouw, maar niets mocht baten, jij gaat liever achter de wieven an op festivalletjes.

Ik huil in m’n tequila, ik ga je zeggen, G. :joy:

EDIT: Nee, ik loop maar te fokken, biertje veul gezelliger. :slight_smile:

1 like

:+1: :sunglasses: