Flipperitus; Alles de deur uit en dan even kalm aan

Ik heb al een jaar lang last van flipperitus. Ik heb vanalles geprobeerd: onthouding, vermijding, praten met lotgenoten, Norit. Maar niets helpt.
Mijn laatste aanwinst: een Meistersinger Perigraph gaat binnenkort ook weg na een maand trouwe dienst.
Is het een idee om een AF groep op te richten? of bestaat deze reeds?
Hieronder een paar van mijn laatste flippo’s

3 likes

Liefhebber van duikhorloges zo te zien. :nerd_face:

Nee niet dus? :thinking:

Eigenlijk wel, daarom is de laatste aanwinst ook vrij bijzonder (Meistersinger) :wink:
Maar toch gaat die ook weer weg. Ik denk dat ik gewoon het padje even kwijt ben :wink:

1 like

Die er ook weer uit gedaan :rolling_eyes:

Voer voor psychologen…

2 likes

Zo onderhand vraag ik me af of je wel een echte liefhebber bent als je voortdurend aan het switchen bent. Als je iets echt wilt hebben, zul je het toch niet weer zo snel van de hand doen? Bovendien is het einde zoek, want wat is dan wél blijvend? Maar goed, ik ben iemand die heel slecht afstand kan doen van vergaarde stukken. :wink:

2 likes

Dit hele forum is voer voor psychologen :sunglasses::sunglasses:
Moet wel een beetje levend blijven onze hobby he jongens :+1:t2:

5 likes

Ach, zolang je alles een beetje kostenneutraal kunt inruilen op elkaar is het best een leuke hobby, toch? :smiley:

2 likes

Het hele horloge hobby gebeuren is voor veel mensen (incl mezelf) óók een jacht naar telkens de volgende.

Ik zit al dagen te browsen naar een nieuw horloge om aan te schaffen en ben er bijna uit :sunglasses: :shushing_face:

7 likes