Flipperitus: help?!

Jullie hebben er ongetwijfeld al eens mee te maken gehad, maar bij mij is voor de eerste keer de flipperitus écht toegeslagen!

Na de prachtige Aerospace van Rob te hebben overgenomen, kreeg ik daar ook een aantal hele mooie Breitling catalogussen bij. Voor mij betekende dit het échte begin van deze ‘aandoening’…:wink:

Aan jullie de vraag: wat te doen?

A) Op je af laten komen en zien waar je op uit komt
B) Zoek hulp! :slight_smile:
C) Geniet van het moment, kwijl de vitrines van de juweliers maar lekker onder en sla toe wanneer je gevoel 100% goed is

Graag jullie advies/ervaringen! Dank! :smiley:

a

A, maar dat geldt voor de meeste dingen :smiley:

Ik ga voor optie C.
(het stadium waar ik zelf in zit, en iedere keer op het forum kijken of er nog iets leuks op staat)

Vr. Gr.,
Herman

Ligt eraan, naar welk model kijk je? :smiley:

C!

Groeten.

Noël.

Op dit moment de Chronomat, maar ik heb de catalogus nog niet uit…:wink:

Dit weekend maar eens langs S&C in Groningen om te kijken/passen!

Lwd79 Schreef:

Op dit moment de Chronomat, maar ik heb de
catalogus nog niet uit…:wink:

Dit weekend maar eens langs S&C in Groningen om te
kijken/passen!

Ja, die zijn erg mooi! Kijk ook even naar de Seawolf, ben zelf helemaal weg van de mijne :wink:

Hele mooie klok!! http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1691872,1692672#msg-1692672

Ik zit al een tijdje in de C fase en wacht (on)rustig af
wanneer het model wat ik zoek aangeboden wordt.

optie B en dan geneesmiddel zoeken waarvan ik t plaatje niet meer kan vinden op t forum. iemand die ons uit de brand weet te helpen?

Bij mij komt het met golven. Ik koop veel, daarna moet ik afkicken, kijk dan niet op fora. Dan gaat het na een jaar weer kriebelen, ga ik weer naar fora, wordt je verleid met Blauwe duikers, coole super compressors, Aries eigen maaksels, geilplaatjes van MaPaLu in het Omega foto draadje en daar zijn we weer. Ik zou dit jaar maar 1 horloge kopen, de in januari bestelde Steinhart Aramar Arctic Ocean. Omdat dat kreng er nog steeds niet is toch maar weer eens gaan kijken op die fora. En ja hoor, een Rado Voyager 2 (goudkleurig gaat steeds meer bij me leven naarmate ik richting de 50 ga). Een 2 paar prullen omdat ik een blauwe sub met Dag wel leuk vond. En toen kwam hij. Een plaatje van de Pleamar. Wat een pracht. Wat naspeurwerk gedaan en toen toch voor een reissue van het origineel gegaan, de Longines Legend Diver. Daarna nog een Swatch uit de 007 serie. Nog wat biedingen gedaan op andere horloges op Ebay (koopjesjacht) en nog een zooi bandjes gekocht.

A en C :slight_smile:

Voor mij C… maar ik ben momenteel ook niet echt in de gelegenheid om me van alles aan te schaffen…daarom uit “armoe” gewoon begonnen met zelf knutselen… en dat gaat me wel aardig af… :slight_smile:

A en C voor mij

marnix.moed Schreef:

optie B en dan geneesmiddel zoeken waarvan ik t
plaatje niet meer kan vinden op t forum. iemand
die ons uit de brand weet te helpen?

Heeft/weet niemand meer dat plaatje met medicatie tegen het horlogevirus?

deze?.. (:smiley:

Vooral optie C, genieten is het belangrijkste wat je kan doen.

Ik ben ook een behoorlijke flipperaar (al zijn er die nog veel vaker flipperen). Met een beperkt budget ik denk een horloge of 10 geflipperd in een periode van 1,5 jaar. Steeds 2 of 3 klokjes in mijn bezit gehad.Sinds 1 jaar is er eentje continue in mijn bezit gebleven en is ook zeker een blijvertje: Een Longines Master Collection Chrono die ik 2e hands heb gekocht.

Sinds gister heb ik er, voor mijn gevoel, een tweede blijverd bij: De Crepas Cayman3000. Wat een fraaie klok, voor mijn gevoel de kwaliteit van een Breitling Superocean Heritage voor 1/4 van de prijs…

Het budget is ook op, hopelijk gaat het flipper-virus nu over en kan ik in relatieve rust genieten :slight_smile:

Zelf neig ik naar C, ik ben absoluut tevreden met wat ik heb op het moment, maar als ik toch die ene horloge kan bemachtigen, dan zal ik ervoor gaan, al moet ik er 3 weken droog brood voor eten! :wink:

C,
Net als Rob76 hierboven; al moet ik er 3 maanden droog brood met spinnen voor eten :slight_smile: