Florijn 3 om de pols

Vandaag afspraak gehad met Hans, super leuk. Met als resultaat de Florijn 3 om de pols! Erg leuk en blij mee :~

Proficiat :~ veel draagplezier (tu)

en hoe zit dat bij dit model met de lume
ik denk dat het een soort lichtgevend kunststof is
en geen lumeverf ? ( de indexen bedoel ik )

grt. Gerard

De wijzers en indexes zijn inderdaad voorzien van luminova. Het is geen Seiko Monster lume, maar de groene lume licht zeker op :slight_smile:

Daar waar dit “afgebroken” is, zit de datum.

@ hhe

maar die indexen zit daar lume ingegoten
of is het daar op geschilderd ?
het lijken me n.l. kunststof blokjes zonder dat er
iets bovenop ligt.
m.a.w. lichtgevend materiaal zoals je wel eens tegenkomt in schakelaars bij badkamers e.d.

Proficiat!

Stoer ding zeg! Gefeliciteerd :~

Ook mooi op leer :wink:

Ha een mede florijner! Proficiat.

GR

Ik vind het een origineel ontwerp met een eigen smoel. Erg mooi. Veel draagplezier! (tu).

Gefeliciteerd met je fraaie Florijn, geniet ervan (tu)

er zit lume in “gegoten” als een soort glow in de dark plaatjes die je op de muur kunt plakken.

Proficiat, mooie klok!

Thanks!

Het is een gaaf horloge tegen een zeer interessante prijs
Ik ben er blij mee :wink:

Hallo Hans, wat me echt opvalt is dat je dit altijd zegt over de lume. Nu heb ik geen Monster maar volgens mij hebben jouw horloges echt prima lume en dat een ander horloge daar misschien wat beter in is, who cares…

Je hebt gewoon je eigen horloge ontworpen en daar mag je best een beetje trots op zijn.

Heel mooi, gefelicteerd.

:slight_smile: is ook zo. voor vele is de Monster een beetje de standaard qua lume, dus ik wil graag de verwachtingen reeel houden. What you see is what you get.

Maar dank je voor je opmerking en ik ben er ook erg trots op :slight_smile: :slight_smile:

hhe Schreef:

:slight_smile: is ook zo. voor vele is de Monster een beetje
de standaard qua lume, dus ik wil graag de
verwachtingen reeel houden.

Monster lume standaard? Ik kwam iemand tegen met n prachtige astron. Die vertelde dat de wijzers ook mooi ligt geven. Ff mn flashlampje erbij en ja hoor, mooie lume. Even mn monster belicht en die gloeide als n kernreactor.

Maar tja, wij wis zijn verwend :+
Mn nieuwe gshock had ik n dagje vergeleken met mn monster en radiomir. Was niet te vergelijken met die 2 reactoren. MAAR: hij doet gewoon wat ie moest doen. Ik kon nl nog steeds de tijd aflezen na n dag. Welliswaar minder fel, maar toch.

Nog even een plaatje…

lugten Schreef:

Nog even een plaatje…

Stoere military look(tu)