Ook hier een zéér goede ervaring met Floris.
Goede, duidelijke communicatie en dankzij deze vakman werkt mijn Bullhead weer als nieuw.
Floris, bedankt !!
Lastig om iemand te vinden die aan mijn skx007 wilde werken maar Floris heeft hem weer keurig en snel opgekalfaterd. Heel erg blij mee en kan nu weer lekker gedragen worden!
Volgende horloges gaan zeker weer naar Floris. Toppie!
Ik heb al een aantal horlogereparaties en services laten uitvoeren door Floris. Steeds naar volle tevredenheid!
Was opzoek naar een stift voor een oud handwindertje. Kreeg een reactie van Floris dat hij deze wel nieuw had liggen voor een paar euro.
Goede communicatie goed verpakt en supersnel op de mat!
Speedy reduced door @Floris155 onder handen laten nemen. Uurwerkrevisie en plaatsen nieuwe hesalite.
Prima communicatie en afspraken, aanrader!
Wederom een prettige ervaring met @Floris155 bij onderhoud aan een chrono met Valjoux 7734 caliber. Prima werk geleverd met servicen, afregelen, verlengen kroonas en plaatsen nieuw plexi.
Ook een pretige ervaring met @Floris155. Heeft een quartz en automaat geserviced. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en de horloges lopen weer goed. Ben erg blij met de horloges weer.
Nog een positieve ervaring hier. Floris levert goeie kwaliteit werk Tot de volgende keer zou ik zeggen.
Altijd positief bij @Floris155 .
Er ligt bijna altijd wel iets uit de collectie
Niet alleen top voor het servicen van een uurwerk maar levert ook super strak polijst werk af.
En tegenwoordig kan je natuurlijk ook bij hem terecht voor gave bandjes
2 horloges opgestuurd naar @Floris155 voor kleine check up en polish up. Keurig op de hoogte gehouden en nog een gaaf bandje aangeschaft. Wat mij betreft helemaal top! Thanks!
Onlangs een horloge terug gekregen van Floris. Floris is professioneel, niks is te veel! Resultaat van mijn horloge mag er zeker wezen!
Wederom 2 horloges naar @Floris155 opgestuurd en alles helemaal top uitgevoerd. Tussentijds op de hoogte gehouden en vlot weer retour. Tot de volgende keer weer!
Mijn speedmaster band 1499 technisch laten reviseren door Floris en enkele Omega springbars bijgekocht.
Alles is snel en correct verlopen.
Mijn horloge is dankzij Floris weer in nieuwstaat gebracht én getest op waterdichtheid. Fijne communicatie ook!
Binnenkort nog 2 horloges zijn kant op voor een opfrisbeurt. Heel erg bedankt !
I see Floris goes by another name here, and not by Marinza.
Received my WAN2111 today. Full service + extra link.
Throughout the process, he was responsive, pleasant, provided all the if’s and how’s.
Was pleasantly surprised he also included a Tag Heuer travel/service case, which was a very nice touch.
All-in-all, would definitely recommend Floris.
@Floris155 heeft mijn SARX033 van een nieuw uurwerk voorzien, en de stock blauwe wijzers vervangen voor zilveren. Top service Floris!
Alleen maar positieve ervaring, en daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.
Floris heeft mijn Oris Pro Pilot gerepareerd. Iets wat men in Amsterdam bij de Oris huis-horloge-maker tot maar liefst 3 keer heeft verprutst.
Geweldig dat ik mijn Pro Pilot weer om de pols kan doen.
Ik heb er weer een held bij op dit forum.
Dit was mijn eerste keer ‘zaken’ doen met @Floris155 , maar zeer zeker niet de laatste keer.
Zo vriendelijk. En zo fijn dat je persoonlijk langs kan komen.
Vakman !
Bedankt Floris ! Tot de volgende keer !
Afgelopen week na wat berichtjes heen en weer, richting Floris gereden om even te kijken of mijn Omega Speedmaster toe was aan een beurt. Aangezien ik er toch heenging, ook even de Breitling van Paps meegenomen voor een batterijwissel.
Eenmaal aangekomen en prettig ontvangen, werd eerst keurig en snel de batterij gewisseld, waterdichttest gedaan en de band werd meteen even schoongemaakt, echt super.
Natuurlijk ook naar de Speedmaster gekeken, liep niet binnen de norm, maar hoefde ook nog niet meteen een servicebeurt. Ik even een rondje met de hond lopen en ondertussen werd de speedmaster weer goed afgesteld (zal vast een ander woord voor zijn) en de sluiting meteen ook even een beetje opgepoetst.
In mijn enthousiasme vergeten te vragen of de band ook even op maar kon worden gemaakt, maar dat lag totaal aan mij…
Een vriendelijke vakman, waar ik de volgende keer zeker weer heen zal gaan!
Dank!
Ook hier super goede en fijne ervaringen met Floris. Hij heeft meer dan een berichtje verdiend, dus vandaar mijn ervaringen.
Een Omega Constellation helemaal door hem laten opknappen: echt super top gedaan.
Een Tag Heuer Aquaracer (gekocht voor mijn pa) helemaal op orde gemaakt met beurtje en van nieuwe wijzers voorzien.
Mijn Rolex DJ 1601 was er mee gestopt en helemaal verholpen.
Heldere fijne communicatie en uiterst redelijke prijzen.
Daarom… een dikke pluim voor Floris en ook voor dit Forum.
Hierdoor is het voor mij als liefhebbende niet expert mogelijk om vertrouwd geholpen te kunnen worden.
Hier ook goede ervaring met Floris. Neemt de tijd voor je en geeft gelijk een vertrouwd gevoel. Daarbij zeer snelle communicatie wat ook fijn is Mijn Rolex 14000 loopt weer fris!