I see Floris goes by another name here, and not by Marinza.
Received my WAN2111 today. Full service + extra link.
Throughout the process, he was responsive, pleasant, provided all the if’s and how’s.
Was pleasantly surprised he also included a Tag Heuer travel/service case, which was a very nice touch.
Alleen maar positieve ervaring, en daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.
Floris heeft mijn Oris Pro Pilot gerepareerd. Iets wat men in Amsterdam bij de Oris huis-horloge-maker tot maar liefst 3 keer heeft verprutst.
Geweldig dat ik mijn Pro Pilot weer om de pols kan doen.
Ik heb er weer een held bij op dit forum.
Dit was mijn eerste keer ‘zaken’ doen met @Floris155 , maar zeer zeker niet de laatste keer.
Zo vriendelijk. En zo fijn dat je persoonlijk langs kan komen.
Vakman !
Afgelopen week na wat berichtjes heen en weer, richting Floris gereden om even te kijken of mijn Omega Speedmaster toe was aan een beurt. Aangezien ik er toch heenging, ook even de Breitling van Paps meegenomen voor een batterijwissel.
Eenmaal aangekomen en prettig ontvangen, werd eerst keurig en snel de batterij gewisseld, waterdichttest gedaan en de band werd meteen even schoongemaakt, echt super.
Natuurlijk ook naar de Speedmaster gekeken, liep niet binnen de norm, maar hoefde ook nog niet meteen een servicebeurt. Ik even een rondje met de hond lopen en ondertussen werd de speedmaster weer goed afgesteld (zal vast een ander woord voor zijn) en de sluiting meteen ook even een beetje opgepoetst.
In mijn enthousiasme vergeten te vragen of de band ook even op maar kon worden gemaakt, maar dat lag totaal aan mij…
Een vriendelijke vakman, waar ik de volgende keer zeker weer heen zal gaan!
Ook hier super goede en fijne ervaringen met Floris. Hij heeft meer dan een berichtje verdiend, dus vandaar mijn ervaringen.
Een Omega Constellation helemaal door hem laten opknappen: echt super top gedaan.
Een Tag Heuer Aquaracer (gekocht voor mijn pa) helemaal op orde gemaakt met beurtje en van nieuwe wijzers voorzien.
Mijn Rolex DJ 1601 was er mee gestopt en helemaal verholpen.
Heldere fijne communicatie en uiterst redelijke prijzen.
Daarom… een dikke pluim voor Floris en ook voor dit Forum.
Hierdoor is het voor mij als liefhebbende niet expert mogelijk om vertrouwd geholpen te kunnen worden.
Hier ook goede ervaring met Floris. Neemt de tijd voor je en geeft gelijk een vertrouwd gevoel. Daarbij zeer snelle communicatie wat ook fijn is Mijn Rolex 14000 loopt weer fris!