Floris155

Wederom een positieve ervaring met Floris.
Alles volgens afspraak graag tot de volgende keer.

Groet Bram

1 like

Ik heb een bandje gekocht voor een prikkie en ondanks dat het een kleine aankoop was verrast hoe goed het bandje ingepakt was! In bubbelfolie in bubbel enveloppe, echt toppiešŸ‘Œ

Mvg Floris.

1 like

Gisteren een Seiko uurwerkje van @Floris155 gekocht en vandaag een heel zorgvuldig verpakte zending met een puntgave NH35 in de bus.
Dank je wel Floris, prima snelle deal en anytime again! :+1:

1 like

Bandje overgenomen van floris. Mooie prijs, bandje precies als beschreven. Aanrader!

1 like

Mooie Pelicase aan @Floris155 verkocht, transactie was net zo goed als de case: betroubaar en solide. :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Floris155. Soepele transactie. Aanrader.

1 like

Van Floris @Floris155 zijn Timegrapher overgenomen. Qua betaling waren de banken verschillend maar Floris heeft gewoon de volgende dag de Timegrapher verzonden, de ware Forum gedachte wat mij betreft.
Zeer prettig en snel contact, vandaag ontvangen, super verpakt en werkt uitstekend, ben er erg blij mee. Kan Floris alleen maar van harte aanbevelen

2 likes

Aaah, jij was degene die zo snel weg :smirk:ā€¦

2 likes

Weer een fijne deal gesloten met Floris. Prachtige Breitling overgenomen, snelle afhandeling en soepele communicatie. Bedankt @Floris155šŸ‘

1 like

Gisteren van @Floris155 een kleine triebniet (horlogemakersgereedschap) overgenomen en dat was een prima bevallen ervaring :+1:

Heel prettig en efficiƫnt contact en zeer snelle verzending. Verder was het item perfect professioneel verpakt.

Aanbevelenswaardig en zeker voor herhaling vatbaar! Tot de volgende deal! :relaxed:

2 likes

Van @Floris155 een SARX045 overgenomenā€¦heel snel geregeld en super verpakt aangekomen :+1::slightly_smiling_face:

Fijn zaken doen met Floris!! Bedankt! :+1::blush:

1 like

Vandaag een prachtig horloge overgenomen van @Floris155. Snelle communicatie, snelle afhandeling, top ingepakt!

1 like

Dinsdag een boek (jaja, de George Daniels) gekocht van @floris155 en twee dagen later binnen. In perfecte staat, prima verpakt. Uitstekende communicatie, kortom een aanrader. TOPTOPTOP :+1::+1::+1:

1 like

Top ervaring met @Floris155 gehad. Er was een onderdeel kapot van mijn EMG HFLE. Vorige week zondag bij hem langsgeweest om te kijken of hij er iets mee kon. De dag erna al een berichtje dat hij het onderdeel kon krijgen. Vandaag weer bij hem geweest om het onderdeel te monteren, en het horloge loopt weer als een zonnetje! Floris, enorm bedankt voor het repareren en het meedenken! KlassešŸ‘

4 likes

gratis van Floris155 een Seiko midsize diver en een aantal wijzerplaten mogen ontvangen, Alles in NO time en ben er superblij mee, Thanks again Floris155 :hugs:

Sorry mod meester ik weet niet of dit toegestaan is in deze sectie :innocent:

1 like

Een boek van @Floris155 mogen overnemen. Snel een prijs kunnen bepalen en boek was al onderweg.
Aangekomen in een meer dan goede verpakking.

Kortom een aanrader; dank je @Floris155!!

1 like

Diverse leren Hirsch bandjes van @Floris155 overgenomenā€¦snel geregeld en netjes verpakt de volgende dag al aangekomen! :+1::smiley:

1 like

Schroevendraaiersetje overgenomen van @Floris155. Zag er goed uit en precies zoals beschreven!

Topper dus!

1 like

De Elma leak controller is hier netjes verpakt toegekomen. In prima staat en eerlijke prijs!

Aanrader!

1 like

Kroon op mijn 2254 schroefde maar een milimeter of 2 in, gaan zoeken naar nieuwe kroon & tube en per toeval via ebay met @Floris155 / Floris in contact gekomen.
Na wat tips en contact op en neer een vervangende kroon van Floris overgenomen en daarmee was het probleem (gelukkig) helemaal verholpen!
Bedankt voor de hulp en de nette prijs voor de kroon. Tot een volgende keer! :+1:

1 like