Floris155

@Floris155 heeft mij gratis en voor niets een digitale microscoop opgestuurd, top gozer! Zal strakjes eens er mee gaan knutselen

2 likes

Prettig zaken doen met Floris.

1 like

Soms loopt je zondag anders. Zo had ik vanochtend niet kunnen voorspellen dat ik afscheid zou nemen van mijn Explorer. @Floris155 stuurde me een appje of ik toch niet afscheid wilde nemen van de Rolex. Voor ik het wist was de deal beklonken en een uur later stond Floris op de stoep :grin: Vlotte communicatie en leuk gebabbeld. Een aanrader!

1 like

Zomaar een veertje voor mijn tag heuer in de bus, met batterijtje, Top!! , bedankt Floris

1 like

@floris155 heeft m’n Speedmaster nagekeken en bijgesteld nadat deze voor ging lopen.

Bedankt voor de service en het was erg snel geregeld!

1 like

Recent gevraagd om een 2824 of vergelijkbaar uurwerk. Eerst gaf @floris155 de hint dat de 2840 (uit swatches) er veel op leek en vervolgens had hij er ook nog 1 beschikbaar voor me. Na betaling van mijn kant, heeft hij hem snel verstuurd en ik heb hem zeer netjes ingepakt ontvangen. Kortom, voor mij een warme ervaring. Dank @Floris155.

2 likes

De gangreserve van me omega speedmaster reduced (3510.50.00) was niet meer wat het was.
Na contact met Floris was hij zeker niet de beroerdste om er even naar te kijken.
Deze verstuurd en netjes bericht bij ontvangst.

Na zeer vriendelijke communicatie en mooie foto’s (van het uurwerk) en het proces van hoe alles in zijn werk gaat deze weer in ontvangst mogen nemen.
Bij ontvangst was de Omega als nieuw!
Zeker een aanrader :+1:

1 like

Snelle deal gemaakt met @Floris155.
Horloge kwam snel en netjes verpakt binnen.
Goed zaken doen met deze HF’er :ok_hand:t3:

1 like

Wederom weer zeer prettig zaken gedaan met @Floris155
Altijd vriendelijk en meedenkend.
Horloge kwam zeer snel en goed verpakt binnen en dat allemaal voor een goede prijs.

1 like

Paar bandjes overgenomen van @Floris155, vlotte deal en snel in huis. Aanrader dus :+1:t3:

1 like

Onlangs heb ik een post geplaatst om mij uit de brand te helpen met een kapotte clickspring voor mijn Fortis Marinemaster B42. Is was al een tijd bezig om dit gerepareerd te krijgen echter zonder resultaat. Floris155 reageerde heel snel dat hij misschien wel wat kon betekenen. Wat een understatement! Zaterdag jl. Fortis verzonden. Krijg vandaag bericht: clickspring vervangen, uurwerk gecheckt, gereguleerd, gereinigd en waterdicht getest. Horloge wordt morgen weer verzonden. Kan ik weer genieten van dit mooie horloge zonder irritatie van een niet werkende bezelring.

Floris155. Dank voor deze topervaring.

4 likes

Mooie ervaring ! Super dat je hem weer met plezier kan dragen. Bij vragen, Fortis gerelateerd werkt het “Fortis only” topic ook goed. :wink:

1 like

Check😜

2 likes

Leuke Tissot overgenomen van Floris. Alles lekker vlot besproken en afgehandeld. Snel verstuurd en horloge zoals omschreven. Perfect! Dank @Floris155

1 like

Lekkere soepele rubber band ontvangen van STRPS/Floris. Gisteren besteld en vandaag binnen. Top. Dank @Floris155

1 like