Floyd 'Money' Mayweather's horloge (18.000.000 dollar)

:joy:

Normaal doe ik niet zo krampachtig over het afstemmen van mijn horloge met de rest van mijn accessoires, maar in dit geval zou ik zeker proberen een zonnebril op te snorren die bezet is met evenveel diamanten. :sunglasses:

1 like

Haha… zo hard glimpt die niet hoor! Heb hem zelf namelijk :wink:

1 like

Haha zou de zonnebril dan iets bescheidener houden :wink:

1 like

Als 18 miljoen wisselgeld voor je is, dan is het toch een leuk ding om te hebben? Mooi is misschien wat anders, maar je kan er toch een keer mee opvallen. En de diamanten leveren altijd weer wat op, mocht het noodzakelijk zijn.

4 likes

Echt een mooi horloge, van mij hadden er wel iets meer diamanten op gemogen. En dan in alle kleuren van de regenboog. Pfff wat een lelijk ding zeg…

1 like

Dat valt vies tegen, schrijven heel veel af als je er mee de winkel uit wandelt.

1 like

Het is meer een horloge voor mensen die bang zijn voor krasjes, hoewel dat in deze prijsklasse wel normaal zou zijn.

3 likes

Dan was ik erg snel om moet ik toegeven.

Ik vind dit soort dingen nogal overdreven en een beetje met je lul uit je broek lopen.

Dit gaat uiteindelijk nergens meer over, er zijn zelfs duurdere horloges die net als deze enkel de waarde uit de stenen halen.

Maar goed zo lang mensen graag showen dat ze (financieel) succesvol zijn of zichzelf een winner vinden omdat ze geld hebben blijft er een markt voor absurde zaken.

Dat waren mijn 3 centen

1 like

Tof! Is hier ook een wachtlijst voor?

1 like

Uiteraard, en worden ook boven listprice aangeboden…

Hmm, wacht even, wat is de diameter?

Ik dacht dat het een snoepjes-armband was… :crazy_face:

Mevrouw Eayden vindt het best een mooi horloge. Ik heb haar verteld dat ik er net een voor haar besteld heb via Alibaba voor $19.99. Vond ze leuk. :sunglasses:

2 likes

47.5mm wide and a hefty 58mm tall volgens het bovenvermelde watch blog.

Kortom, eerder een horloge voor om de bovenarm dan om de pols. Daar kan Invicta nog iets van leren!

1 like

TooLong,Didn’tRead. :wink:

1 like

image

1 like

Ik vind 't niets maar na alle berichten in dit topic gelezen te hebben zou ik het zeker dragen. Al was 't maar om er voor te zorgen dat dan mensen die het nooit kunnen betalen vervolgens via hun toetsenbord gaan debateren over mijn stijl :smiley:

4 likes

Ik dacht dat dat bij de persoon in kwestie kwam omdat hij 50 op 50 schoorde bij zen bokswedstrijdjes…:stuck_out_tongue:

1 like

Serieus? Zoveel geld voor een handwinder met lullig kroontje… Zelfs Flavor Flav zou er liever een batterij in zien.