Heb je 18.000.000 op zak, koop je zo’n gedrocht
Ik zou hem rocken als een baas
Met dat geld kocht ik dan wel een BLRO bij de grijze dealer. Dan maar een beetje meer betalen.
Ik zou een miljoen hier op het forum verdelen aan degene die mijn post geeft geliked
Dan zie ik wel weer verder…
Hij kan met 18 miljoen andere dingen doen…
Is wel weer duidelijk hoe heftig de hersenschade is die je kan krijgen met boksen. Arme man.
//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net😭//eu1.dh-cdn.net
Hoeveel gangreserve. Dat is wat ik wil weten…
Maar…méér limited wordt het niet.
Dat dan weer wel.
Dan liever de Astronomia van J&co. Dat vind ik wel een leuk ding voor erbij.
Dit heeft weinig meer met horloges te maken.
Volgens dir lijstje https://www.alletop10lijstjes.nl/10-duurste-horloges-in-de-wereld/ zijn er nog wat duurder, waaronder ook een paar hele mooie en verschrikkelijk lelijke exemplaren
Nou, geef die 18 miljoen maar met dat horloge. Moet ik ook een keer per jaar over de rode loper lopen met dat horloge goed in beeld?
18 miljoen, dan betaal ik mijn hypotheek af, koop een vakantiehuis een nieuwe auto en rij naar een goede bank die het geld goed laat renderen. Dat horloge gaat verder in een kluis en zie ik alleen als ik mijn verplichtingen ermee moet doen.
Dit is kennelijk hét horloge dat iemand koopt die alle andere horloges al in bezit heeft…
Zie waar hebzucht toe leidt (lees; lijdt)….
Lijkt me heerlijk om miljoenen stuk te kunnen slaan aan dat soort dingen.
Hell yeah dat ik dat zou kopen. Gewoon omdat het kan. Ik zou ook van die achterlijk dure schoenen kopen om er vervolgens naast te gaan lopen en altijd een miljoen in ca$h meezeulen in een sporttas zoals hij. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Vind het zelf ook een lelijk ding maar wie bepaalt wat wel of geen stijl is?
Ik vind hem ronduit schitterend. Staat prachtig bij mijn kristal in mijn vitrine kastje. Echt machtig mooi dit.