Floyd 'Money' Mayweather's horloge (18.000.000 dollar)

Nee. Gewoon nee.

1 like

Boeie

1 like

Ervan uitgaande dat mijnheer Mayweather dit horloge met veel plezier heeft aangeschaft en zich er goed bij voelt, maakt het werkelijk geen moer uit wat iemand ervan vind. Iets vinden van een horloge is net zo nuttig als iets niet vinden van een horloge.
Iets vinden doe je als je zoekt. Wie zoekt zal vinden.

Ik vind alleen iets van mensen die altijd iets vinden van iets. En dan ook nog vinden dat wat zij vinden iets is wat anderen nooit zullen vinden.

7 likes

Eens, alleen zoals hij op mij overkomt vraag ik me af waarom hij hem heeft. Is het omdat hij het mooi vind? Of om de aandacht die het genereerd? Ik gok, gezien zijn uitspattingen, het laatste. Waarschijnlijk ook goed voor zijn inkomen, want meer aandacht, is meer sponsorgeld en grotere bedragen die worden neergelegd voor de wedstrijden. Ik gok dan ook dat als hij uit de schijnwerpers stapt, dit horloge heel snel uit zijn verzameling stapt. Waarschijnlijk om te cashen op zijn nog relatief hoge bekendheid en dus het bedrag wat neergeteld bovenop de gewone prijs.

Als hij hem gewoon mooi vind, kudo’s voor hem dat hij hem kan en wil betalen.

1 like

Kan iemand zeggen hie laat het is op dit ding?

Ik weet uit een interview dat hij geeft dat er maar 1 exemplaar van is. Hij heeft er geen $18m voor betaald maar minder. Hij heeft hem ook niet van Jacob zelf maar van een bekende Aziatische handelaar. Misschien wel 1 van de grootste in RM’s en andere zeer prijzige horloges. Hoe dan ook, het is meer een kunstvoorwerp. Jacob wilde graag het duurste horloge maken én volledig bezet met zo groot mogelijke diamanten die bij elkaar passen…en natuurlijk wil Floyd die wel hebben. Dat horloge verdiend zichzelf terug…mooi of lelijk…

Hoe dan?

Aandacht en begeerte …hij is nu van hem geweest, iedereen is bekend met de $18m maar wat er echt voor betaald is? Er is vast wel iemand anders die het duurste horloge ter wereld wilt hebben…

Ik vind de combinatie rijk en dom vulgair. Dit is daar een mooie uiting van.

Als ik rijk was, zou ik hopen niet dom te zijn.

1 like

Als Mayweather zich ook maar iets aan zou trekken van wat men op HF vindt, dan zou hij in een slecht zittend Suits Supply pak rondlopen met een Speedmaster om de pols, met als enige frivoliteit een ander bandje daarop.

11 likes

Nee, maar ik zou ook geen bokser worden. Daar is misschien een verband.

Vergeet de happy socks niet :smiley:

1 like

Op mijn tafel vandaag alleen maar een Seiko :grinning:

1 like

Als ik het geld makkelijk kan missen. Wanneer ik dus zoveel geld heb dat ik überhaupt alles kan kopen wat ik maar wil. Dan zou ik dit dingetje ook erbij nemen!

Waarom moeten dat soort mensen altijd zo doen met hun geld?

Het kan ook zo

6 likes

Vind ik ook hoor.
Hij is nogal extreem qua met geld smijten letterlijk en figuurlijk.
Hoort bij zijn imago hoor ik dan.
Zou niet mijn imago zijn.

Ik vind dat rood-geel-blauw-groen-rood-roze-gele pak dan wel weer mooi. Echter alleen in combinatie met die mooie pet! :joy:

1 like

Voor Jacob & voor een van de strakste horloges uit hun collectie :sunglasses:

Sorry maar vind dit walgelijk. Probleem van onze huidige wereld. Kijk mij! Ikke…ikke…ikke…

Doe gewoon iets goeds met die bakken met geld…dan ben je voor mij pas een Held.

(zie Bill Gates, Buffet, Soros…)

1 like