Floyd 'Money' Mayweather's horloge (18.000.000 dollar)

Die doet niet veel goeds hoor, die sponsort nogal wat vervelende activisten.

Maar die hele mayweather is een misselijke verschijning, helemaal als je wat van anatomie weet. Dan zie je wat er niet klopt.

Over smaak valt niet te twisten, ieder zijn ding. Imho is dit meer iets van ‘kijk mij is’ terwijl zijn reputatie dit soort geschreeuw niet nodig heeft, aandacht genoeg lijkt mij en niemand zal twijfelen aan zijn cashflow.

Gevalletje gebrek aan zelfvertrouwen, zo’n horloge

Aldus de poeet-filosoof Chris Rock.

Die boefjes? Serieus? De enige reden waarom die aan filantropie doen, inclusief Gates, is zodat ze belasting kunnen ontwijken, hun eigen publieke imago op kunnen poetsen en verder totaal ondemocratisch onevenredig grote invloed op de wereld kunnen uitoefenen.

Om Rutger Bregman te citeren: Taxes, taxes, taxes, all the rest is bullshit. Maar als je het niet van een stel Nederlanders aan wilt nemen, kun je even 20 minuten nemen om deze video te bekijken:

Serieus even voor gaan zitten, omdat ie hier in 25 minuten comedy wel demonstreert waarom Robert Reich, Ha Joon Chang, Joseph Stiglitz, Yannis Varoufakis en Piketty dit economische model niet als houdbaar beschouwen.

Filantropie is een symptoom dat het systeem van economische verdeling kapot is. Vaak is dat kapot gemaakt door de grootste filantropen.

Dat was in de tijd van Andrew Carnegie al zo, en dat is weer zo. Leg mij anders maar eens uit waarom Bill Gates, ondanks z’n enorme filantropische inzet, toch steeds meer doekoe krijgt.

Toegegeven, Soros, Buffett en Gates zijn beter dan je Zuckerberg, Koch brothers en de Sacjker fanilie. :slight_smile: :+1:

2 likes

Dit is idd waar het om draait.

twee diamantjes voor twaalf

1 like

Afschrijving is a bitch

“het horloge werd verkocht op een speciaal evenement waarop horlogemakers een one-of-a-kind klok aanboden, om geld op te halen voor onderzoek naar de Ziekte van Duchenne.”

Respect voor deze horlogemakers!

Inflatie ook! Van 7 naar 18 miljoen, weimar proporties!

Deze man kan ik niet serieus nemen, het is een linkse activist.

FTFY

No kidding, het skelet liegt niet. De rest is anders te doen lijken maar niet het skelet. Van de genoemde “heren” zijn floyd, bill en sukkerberg niet als man geboren.

Je moet je wel even verdiepen in de anatomie dan kun je het zien.

Het is sowieso corrupt en niet iets wat de mensheid dient maar slechts verdeeld en onderdrukt. Het is slechts het geloof van de mens wat het in stand houdt en nog enige waarde geeft. Geld is sowieso een religie, iedereen gelooft er in. En weinigen snappen het echt.

:+1:

Precies, heerlijk kleurloos en saai :smile: Laten we ook maar niet beginnen over de praktijken van die twee… :wink:

Mag het er ook ergens tussenin?

Foto voor de zekerheid maar weer weggehaald ivm rechten.

Ik sluit me volledig aan bij dreski in dezen.