Flyboy

Graag advies voor 'n andere band, kleur, type enz.
Avi-8 flyboy
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81QZTCHvfwL.UY606.jpg
Nog niet in huis, foto geleend het net .

Stowa? Kijk even hier:
https://www.stowa.de/lshop,showrub,2004g,en,,armbaender.armband_22_mm,,,,.htm
Goede kwaliteit en zeer betaalbaar.
Geen aandelen, gewoon enthousiast, ga er binnenkort zelf ook een (of twee?)bij ze bestellen :slight_smile:

Bijv deze flieger band van Meyhoffer.
Lekker dik en echt leder.
Watchbandcenter.com
€18 zo iets ex verz.

Grt.

Ik vind perlon altijd een mooie optie voor pilots. Maar daar moet je van houden. Genoeg inspiratie te vinden als je wat googled.

Bund?

Heel verstandig die standaard Nato te dumpen
dat ding is echt te dun voor deze kast / gewicht,

ik heb de groene Flyboy en die staat op een heavy duty Nato groen/geel, en hij staat m.i. het beste op een dikke Nato, voor jouw zwarte dial zou je kunnen denken aan een blauw/zwarte Nato ( maar geen idee of die ook in heavy duty te koop is )

wat ook kan is een 2 delige textiel band dat geeft een beetje minder hoogte en ongeveer dezelfde look als een Nato.

succes !

Ik heb hetzelfde horloge en ik vind de band nou juist heel fijn. Hij is inderdaad dun en heel soepel, maar daardoor kun je hem net een tandje strakker doen, zonder dat het vervelend wordt. Ik krijg ook meestel postitieve opmerkingen over de band.
Er zullen ongetwijfeld betere/fijnere banden zijn, maar ik vind deze zo gek nog niet. Ik vind eerder het horloge tegenvallen :wink:

1 like

Grappig hoe zo’n ding bij iedereen anders overkomt,

ff wat feitjes misschien heeft iemand er wat aan.

Het horloge zelf is automatisch, maar je kunt hem ook handwinden
( kroon clockwise van je af draaien ) gangreserve is best redelijk.
de rotor is een beetje lawaaierig maar dat hoort erbij vinnik
de groene versie is erg goed afleesbaar en ook 's nachts gaat de lume wel een uurtje of 5 mee.
de springbar staat behoorlijk ver van de kast waardoor je er ook een flink dikke band op kunt zetten.

( grootste nadeel : de stotterende secondewijzer… zodra je je horloge
met de 12 ( 0 ) omhoog en de 6 ( datumvenster ) omlaag houd
valt de secondewijzer tussen 1 en 4 met een schok omlaag of blijft juist even hangen, het horloge loopt daardoor niet slecht op tijd
maar als je er op let best irritant.

vandaag binnen, ziet er goed uit.
vrouwtje heeft niets met 'n horloge, maar deze vond ze mooi en de band ook.
'n keer wat anders.
eerste indruk is niet verkeerd, ook de band niet.

gr, Theo