Food for thought: 2 (of ) 3 horloges

Ha liefhebbers,

Mijn collectie voorziet genoeg in duikers (laatste topic was geslaagd).
Waar het ik graag mee aan zou willen vullen moet passen (liefst een combinatie daarvan) in de volgende containerbegrippen:

• Sportief, chique, allround.
    Diameter passend bij het soort horloge.
    Merken? Ik schrijf niets aan de voorkant af.
    Ik zit in een fase dat ik graag wissel uit de horlogedoos.
    Dus 2 (of 3) stuks.
    Totaal budget 1250 euro.
    En stel dat je toevallig ook nog weet waar dat horloge net toevallig met een SPRINGkorting te koop staat, of jij wil er net vanaf mag je me dat ook laten weten.

En dan toch die twijfel aan de andere kant …
Of zou ik gaan voor 1 horloge van dat budget?
De GS SBGX 063 of 263 blijft door het hoofd gaan en ook de TUDOR Royal.

Kortom food for thought and i need you guys!
Dus pak een bakkie erbij op deze druilerige zaterdagochtend en help me :slight_smile:
grtz!

2 likes

Ojee? Ik heb lang geslapen vandaag…

Heb ik verder suggesties? Nee nog niet. Eerst dat bakje koffie

2 likes

check :sleeping:

Zou persoonlijk voor 1 erbij gaan , maar dat is mijn mening !

2 likes

:point_up: Dat.
Als je twee horloges wilt kopen van een vooraf gesteld budget zit er altijd een bij waar je minder gevoel bij hebt.
Focus op één horloge waar je echt blij van wordt. Het budget hoeft niet per se op en als je je nieuwe aanwinst een tijdje gedragen hebt kun je ook gerichter zoeken naar een eventuele aanvulling daarop.

2 likes

Daar kan ik inkomen. Aan de andere kant voelt het ook weer als tijd en besef om net zo blij te worden met een goedkoper/ander merk horloge.
In die zoektocht zit ik.

Eens, dat heb ik ook wel eens. Maar wat ik zei: het budget hoeft niet op. Ik zou zoeken naar iets waar ik écht blij van word. Of dat dan uiteindelijk een horloge van 350, 700 of 1250 euro wordt zou ik dan van tweede belang (proberen te) laten zijn.

Mijn punt was vooral dat bij het twee horloges tegelijk kopen het zelden in beide gevallen een duurzame aankoop blijkt.

1 like

Snap!
En dat wil doe ik ook. Mooie bijvangst is dan toch de opties die men hier aanreikt welke je over het hoofd hebt gezien. Of waar je door de tijd weer anders tegenaan kijkt.

1 like