Ford horloge.. wie weet hier meer over..?

Hi,

Mijn zwager heeft vorig jaar bij het ophalen van (Ford)lease-auto een horloge van de dealer kunnen regelen maar wilde er nu toch wel meer over weten. Wie is de fabrikant, welk type uurwerk zit er in (dat ie automatisch is was ook mij al opgevallen, dank u :-)) en hij is ook benieuwd naar de eventuele verkoopwaarde. Helaas kan ik hem niet verder helpen maar misschien jullie wel.

Het horloge geeft behalve de tijd ook de gangreserve, de datum met loupe en een 2e tijd aan die middels de pusher (per heel uur) te verzetten is.

Eerst de droge feiten, daarna de foto’s!

Diameter 45 mm zonder de kroon
Diameter 48 mm met de kroon
Hoogte 15 mm
Lug-to-lug 50 mm
Bandaanzet 24 mm
Het horloge heeft een waterdichtheid van 10 atm

Het horloge is ruim een jaar gedragen en er zitten dus ook enige gebruiksporen op en ook de band is aan vervanging toe.

En dan nu de foto’s in uitpak volgorde:

Mocht er interesse vanuit het forum zijn om dit horloge voor een reeel bod over te nemen dan graag per PB.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Het uurwerk doet erg Chinees aan / is Chinees.

Of dit een hot item is voor een echte horlogeliefhebber weet ik niet, wellicht meer voor een Ford enthousiast.

Ik denk dat het geheel Chinees is. Eerlijk gezegd denk ik dat een gelijkwaardig horloge, zonder veel moeite, nieuw onder de €100 te vinden is. Inderdaad iets voor de Ford-afficionado.