ForgottenDecay

Van Yannick heb ik een prachtige vintage Seiko gekocht. We kwamen snel tot een deal. Yannick heeft het horloge zeer snel en degelijk verpakt verstuurd. Het horloge was bovendien mooier dan op de foto’s werd getoond en Yannick had aan het pakketje zelfs onverwacht een prachtig kado toegevoegd.

Dankjewel Yannick, met jou is het heel fijn horlogedeals maken!!

1 like

Vandaag afgereisd naar het mooie Tielt-Winge in Belgie om bij Yannick @ForgottenDecay de Dan Henry 1964 op te halen. Afgesproken op het werk, daar bleek mijn bank de QR-code van Yannick’s bank niet te herkennen, waren de twee dichtstbijzijnde geldautomaten buiten bedrijf en kom je uiteindelijk terecht bij de Argenta bank in Glabbeek.

Maar al met al een goede, leuke en positieve ervaring Yannick, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

1 like

Mijn SARB033 verkocht aan Yannick. Al eerder eens contact gehad, maar dit was de eerste deal. Enthousiast en vriendelijk lid, dus zeker een aanrader :+1::+1:

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Yannick. Heel aardig forumlid en een heel vlotte en prettige deal. :ok_hand:t2:

Recent een horloge overgenomen van Yannick @ForgottenDecay. Dit was een plezierige ervaring.

De communicatie was prettig en snel. Het horloge was snel verstuurd en was bomproof verpakt. Al met al een zeer fijne deal en een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan Yannick @ForgottenDecay, alles zeer plezierig verlopen. Een aanrader dus om zaken mee te doen.

1 like

Een horloge verkocht aan @ForgottenDecay. Tante post heeft het niet makkelijk gemaakt, maar blij dat het horloge veilig aangekomen is. Vlotte en fijne deal gesloten met Yannick. Bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan Yannick (@ForgottenDecay). Erg fijn verlopen! :smiley:
Heel aangenaam contact.
Aanrader :ok_hand:

1 like

Voor de tweede keer een horloge verkocht aan Yannick en dat verliep wederom zeer vlot en aangenaam. Graag nog eens!

1 like

Snelle deal met Yannick snel betaald dank fijne communicatie.

1 like

Leuke Citizen overgenomen van Yannick. Vlotte communicatie, supersnelle verzending en horloge conform beschrijving. Aanrader!

1 like

Yannick wilde graag zijn HFLE21 kwijt, en zag in mij een gewillig slachtoffer. Zijn prijs is goed en communicatie verloopt vlotjes en vriendelijk. Verzending razendsnel geregeld en item is exact als omschreven.
Aanrader :slight_smile: nogmaals bedankt @ForgottenDecay

1 like

Gave Pontiac overgenomen van @ForgottenDecay
Snelle deal en fijne communicatie, alles naar wens
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige forumleden hier: mooi en eerlijk aanbod, prettige en snelle communicatie met Yannick. Toen de verzending even niet goed leek te gaan (door fout bij post.nl) was hij ook meteen behulpzaam.
Kortom, prettig contact en niets dan lof!

1 like