ForgottenDecay

Horloge verkocht aan @ForgottenDecay. Prettige communicatie en vlotte betaling. Al met al een prettige deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

Hier ook een uitstekende ervaring!

Yannick heeft van mij een band overgenomen. Bleek helaas niet de juiste lengte te zijn. Hebben we beiden niet aan gedacht. Hij bood aan deze zelf weer aan te bieden maar ik heb de band weer terug gekocht. Dus eigenlijk heb ik een verkoop- en aankoopervaring in één :slight_smile:

Beide waren uitstekend! Prettige communicatie, snelle betaling en verzending.

1 like

Vintage Seiko aan Yannick @ForgottenDecay verkocht.
Alles vlot en vriendelijk verlopen. Bedankt Yannick.:+1:

1 like

Omega Constellation 168.041 verkocht aan Yannick. @ForgottenDecay Vlotte, vriendelijke en uiterst beleefde communicatie, razendsnelle betaling, zoals je het graag ziet! Deze man is een topper! :smile: :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Yannick. Prettige communicatie en betaling, alles in orde, bevestiging van ontvangst :+1:t2: Helemaal goed.

1 like

Horloge verkocht aan @ForgottenDecay

Communicatie en betaling prima :ok_hand::grinning:

Veel plezier met de handwinder :+1::blush:

1 like

Prettige deal gesloten met @forgottendecay.
Fijn forumlid, :+1:

1 like

Mijn eerste HF aankoop gedaan bij @ForgottenDecay Hele fijne ervaring!
Zeker een aanrader :+1:t5:

1 like

Fijn contact en prima deal met Yannick @ForgottenDecay gesloten! Would recommend!

1 like

Ontzettend prettig contact gehad met Yannick a.k.a. @ForgottenDecay.
De deal was zeer snel beklonken en ook de betaling was vlot gerealiseerd; mijn Aikon lag een dag na ontvangst van de betaling al om z’n pols te shinen!

Top vent! Voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Een leuke jaren zeventig Cordella Automatic van Yannick @ForgottenDecay overgenomen. Prettige communicatie en een vlotte levering in een bulletproof verpakking. Aanrader!

1 like

Mooie longines van Yannick overgenomen. Alles zoals verwacht, prettige communicatie, top! Bedankt :slight_smile:

1 like

Mooie vintage Seiko van @ForgottenDecay overgenomen. Nette prijs, prachtig horloge, snelle en duidelijke communicatie en bom-proof opgestuurd! Top deal!

1 like

Afgelopen week de Seiko Seiko SRP773J1 van @ForgottenDecay overgenomen. Communicatie verliep duidelijk, vriendelijk en snel en gisteren het horloge ontvangen. Snel verzonden, goed verpakt en de Seiko voldeed helemaal aan de omschrijving. Aanrader!

1 like

Casio verkocht aan @ForgottenDecay

Prettige deal! Fijne kerel!

Aanrader​:+1:t3::+1:t3:

1 like

Kast verkocht aan @ForgottenDecay
Snelle en fijne deal. Goed zaken doen met deze HF’er :+1:t3:

1 like

Vintage Omega verkocht aan @ForgottenDecay. Snel contact, vlotte betaling en al met al een goede deal. Net als onze eerste deal die ik hier niet heb vermeld. Zeker een aanrader!

1 like

Horloge geruild met @ForgottenDecay. We vonden het beide best spannend, maar uiteindelijk helemaal goedgekomen! Yannick is erg vriendelijk en zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Mooi zilveren zakhorloge verkocht aan @ForgottenDecay . Fijne manier van zaken doen en snell betaling. Ik was door drukte op mijn werk wat minder snel met opsturen maar geen onvertogen woord daarover van Yannick.

Fijne gast en leuk toeval dat hij degene is die (zonder het te weten) mijn interesse heeft gewekt voor de urbex hobby. Het was dus een eer. Aanrader! :+1:t2:

1 like

Prachtig horloge overgenomen van @ForgottenDecay snelle deal en prima prijs. Verzending ook keurig zoals afgesproken.