Formex only

Zie ik nu toch dat dit topic nog niet bestaat, nu dan de eerste Formex in dit topic :smiley:

Dit is de FORMEX X WORN & WOUND ESSENCE SECTOR 39MM AUTOMATIC COSC
Diameter: 39mm LE zijn er 50 stuks van gemaakt.

20 likes

Zeker ook nieuw, of ni Fred? :sweat_smile:

Jij gaat in zo’n rap tempo, daar kan zelfs Max Verstappen nog wat van leren. :rofl:

3 likes

Had ik ook niet verwacht dit topic nog niet bestond. Lekkere Formex Fred. :+1:

Mag ik een Golden Oldie posten? Ach…ik doe het gewoon. Sterk spul zo’n Formex. :muscle: Zelfs een koprol op de snelweg doet 'm niets. :smiling_face:

9 likes

Ja, nu je het daar over hebt, how is that going nowadays?

1 like

Oh prima hoor…dankje. :+1: Met de auto wat minder :laughing: maar dat was gelukkig een lease.

3 likes

:+1:

2 likes

Gelukkig kon het als rolkooi fungeren.

Dus formost a Formex! :wink:

2 likes

paar maandjes oud, maar Max mag wel langskomen hoor. Leer ik hem racen in een Picanto :rofl:

3 likes

Ferry the Stig!

4 likes
4 likes

Dank je @wander voor dit leuke filmpje van Formex :+1:, beetje een ondergewaardeerd micro brand. Zou het topic “themaweken horloges” maar in de gaten houden van komende week :wink:

1 like

Idd tof interview. Sympathiek merk ook.

1 like

5 likes

Mooi, werd tijd inderdaad! Ook hier een fan, heb een reef 42 en essence 43. Paar plaatjes, vond ik zelf lastig te vinden op het forum. Overweeg nog een field maar ben nog niet overtuigd van de bandjes…iemand hier een in bezit?

5 likes

Mooi reef. Mijn essence is 39.

Dezelfde Reef maar met de andere bezel en een mesh band

5 likes

Van plan om een baby reed 39.5 te bestellen. Iemand hier ervaringen mee?

1 like

een Reef denk ik🤔 ik heb een zwarte Reef in 42 gehad en was erg te spreken over kwaliteit. Zou ik weer een Reef nemen dan in de 39,5 mm versie, lijkt me voldoende groot.

1 like

Ze noemen de 39.5 toch baby reef?

Ik vind de gmt prachtig maar die is enkel in 42 denk ik

2 likes

wellicht maar een reed is iets anders denk ik :wink:

1 like