Formule 1 gerelateerde horloges wie heeft er 1

Precies, ik vind het voor mij gewoon heel erg leuk. Het is een forse klok, maar met mijn polsen kan ik het makkelijk hebben.

Zal ongetwijfeld niet ieder zijn ding zijn, maar dat is Hublot of Richard Mille ook niet. Deze zijn gerelateerd aan F1 Teams, maar ook geen F1 techniek er in, voor zo ver ik weet.

1 like

Ja dat heb ik gedaan en zijn tekeningen zijn prachtig! Zijn horloges vind ik wat minder maar dat is persoonlijk. Alle respect voor de man en zijn carrière natuurlijk.

Ook dat is helemaal prima. En als je de horloges mooi vindt en ook nog eens F1 fan bent zit je helemaal goed toch.

Maar jij zegt dat hij zijn kennis van F1 gebruikt heeft voor het ontwerp van de horloges. Ik vraag me dan af welke kennis. Technisch, kleurgebruik, ergonomisch?

Of bekt het gewoon lekker en slaat het eigenlijk nergens op.

Ik zie wel hetzelfde kleurgebruik terug komen.

image

Dit doen alle merken in meer of mindere mate hoor. :v:

1 like

Kastdeksel van mijn horloge staat een stuur op, door hem zelf getekend. Elke andere kleur heeft een andere afbeelding.

De duurdere series, bevatten dan ook weer koolstofvezel in de kast.

2 likes

nog even wat kip voordat de wedstrijd start,.echt zin in

3 likes

En dat was het weer :sob:

1 like

:face_with_symbols_over_mouth:

Ja genieten :pensive:

15min genoten :ok_hand:

1 like

Was de kip al gaar :grimacing:

1 like

Is op :grin:

1 like

Dat scheelt dan nog… :frowning:

1 like

Die pakken ze niet meer af💪

1 like

Klaar voor de race!

Is er weer kip?

1 like

JAZEKER.

Nope
Vandaag dit :drooling_face:

2 likes

:+1::+1::+1::yum:

Naast dat TH sponsor is van Redbull, dit horloge was eigendom van HH Frentzen. Hij heeft het horloge ingeruild bij ten2two, waar ik 'm vervolgens heb opgepikt :heart_eyes:
Voor de jonkies hier een linkje wie HH is…

Groeten
Rutger

9 likes

Stoer!!!

1 like

7 likes

Aangezien de eerste kwalificatie van dit seizoen voor de deur staat dacht ik, even dit topic weer nieuw leven inblazen.

Ik zelf heb de TH RB special edition 2021 quarts. Grootste pluspunt aan dit horloge vind ik persoonlijk dat er geen jaartal of Red Bull op de dail staat. De gemiddelde medemens (behalve HF-volk) weet dus niet dat het om deze versie gaat…
Ik heb deze vorig jaar gekocht met zekerheid dat Max de titel ging pakken, niet wetende dat het de laatste races nog zo spannend zou worden!

Wie gaat er dit seizoen met de titel vandoor?

7 likes

Ik vrees Hamilton…