Formule 1 gerelateerde horloges wie heeft er 1

Ik huil met je mee! :sob:

1 like

yes yes
We gaan starten in juli met de races.
Nu al zin in

6 likes

dat zal toch zeker niet :disappointed_relieved:

Iemand nog een mooie race horloge???

Zeker :sunglasses:

11 likes

Mooi
Foto van gisteren ?

Hopelijk niet zeg!

1 like

Ja, vandaag ook eentje gemaakt maar zat vuil op het horloge, dus maar even de betere foto genomen :wink: Heb sinds vorige week naast de Monaco dus ook de Monza, echt een top duo!

Maar hier staat alleen heuer op, waneer is tag erbij gekomen ?

Bij de overname van Heuer in 1985 door Techniques d’Avant Garde (TAG).

1 like

Idd, en dit zijn re-editions met het oude logo

1 like

2 likes

Wat was dat ook weer “Formule 1”?
Corona zou best wel eens de nekslag kunnen worden voor de F1 zoals we die voor de crisis kenden.

Ik weet nog precies wat het is.

Al sinds een jaar of 4 kan ik mij herinneren dat ik de races keek. Ik word inmiddels 29 en alles wijkt er voor, dat weten ze overigens in de gehele familie.

Zij zien ook wat het missen van de F1 doet met me, ook al merk ik zelf niets, ik schijn me anders te gedragen…

2 likes

5 likes

Honda F1 Seiko

3 likes

5 likes

Giorgio Piola. Iedereen die de F1 lang genoeg volgt, ken deze naam.

Heeft meer races bijgewoond dan wie dan ook. Is al 50 jaar technisch journalist/analist in de sport. Heeft zijn kennis gebruikt om een lijn horloges te ontwerpen, waar deze Shift er eentje van is.

3 likes

Eh, hoe dat zo dan? Welke kennis van F1 zit er in die horloges? Of kennis van journalistiek?

Of bedoel je kennissen? Dat wat marketingvriendjes het wel interessant vonden als hij zijn naam aan horloges verbindt?

Sorry voor mijn botte reactie maar ik ben allergisch voor dit soort marketingtrucjes.

1 like

Hij ontwerpt mooie horloges, maakt bovendien ook erg mooie tekeningen! Vwb. zijn horlogebusiness is het erg jammer dat ze allemaal ontzettend groot zijn, geen enkele van rond de 40mm. Maakt ze weinig draagbaar. Maar voor een F1 liefhebber erg herkenbaar. Leuk.

Verder is het inderdaad, wat @Chlorophyl ietwat zwart-wit stelt, een marketingdingetje. Extra aandacht voor het merk ‘Giorgio Piola’. Wat mij betreft is daar niks mis mee! Ik ken bijv. luxe parfummerken die ook horloges verkopen. Of was het andersom? Hmmm…

2 likes

Zoek de beste man zijn werk eens op. Hij maakt technische tekeningen en analyseert updates die op de auto’s komen.

Zijn tekenkunsten heeft hij gebruikt, om de horloges te ontwerpen. Marketing trucje of niet, ik vind het hele idee dat het F1 gerelateerd is gewoon gaaf, tegen een betaalbare prijs.

Hoeft niet jou ding te zijn, voor allergisch blijven dan :wink:

1 like