Formule 1 gerelateerde horloges wie heeft er 1

Deze mag hier ook volgens mij :slight_smile:

4 likes

Jazeker! :sunglasses:

2 likes

Dat is de nieuwe toch? Gefeliciteerd! Dat de wijzers bij deze versie echt pijltjes zijn was mij nog niet opgevallen!

2 likes

Dat klopt inderdaad. Dankjewel! :smile: Deze is voorzien van het in-house Heuer 02 uurwerk met kolomwiel en verticale koppeling. :blush:

Na het maken van deze foto besloten de Mille Miglia te houden, niet formule1 gerelateerd, maar wel verbonden met de meest iconische race door Italië.

2 likes

Hartelijk dank voor het compliment!
Het is een relatief zeldzaam model en was lastig te vinden voor mij in West Europa. Toch wel spijt dat ik hem ingeruild had soms :man_shrugging:t4:

Goede keuze en u heeft de enige juiste band voor de Chopard MM!

1 like

Man man wan ellende allemaal

2 likes

Zo jammer dit…

1 like

Hoofdsponsor van de formule 1

4 likes

Ja het begint nu wel vervelend te worden :neutral_face:

2 likes

Ja echt zo jammer.
Niks aan te doen, benieuwd of ze de races nog inhalen

1 like

Deze heb ik alvast. Timex heeft in 1975 een horloge op de markt gebracht ter ere van race legende Emerson Fittipaldi en zijn behaalde kampioenschappen in de formule 1 in 1972 en 1974. Dit is het horloge dat toen is uitgebracht.

Erg schaars. Zeker met de originele tachymetre bezel. Eens kijken of ik het horloge bij de sticker kan vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:.

10 likes

vandaag nr 21 binnen (model Formule 1 dan) :slight_smile:

2 likes

Gaaf ding!

2 likes

… en mocht iemand ooit een knappe CAZ1018 (tag heuer) in de aanbieding hebben voor een leuk prijsje . . . :slight_smile:

Komend weekend was hét weekend geworden. Jammer jammer jammer.

2 likes

Speedmaster Tintin. Officiële naam van Omega is echter ‘Racing’.

7 likes

De Monaco :slight_smile:

8 likes

Ohhh Man man, ik had het al in een hoekje geduwd :smirk:
Wond is weer open :sob:

1 like