Formule 1 gerelateerde horloges wie heeft er 1

dank je :wink:
ondertussen weer 3 bij gekomen :slight_smile:

1 like

vorig jaar in Francorchamps

2 likes

1 like

3 likes

Idem van de sponsor:

Maar ook van:
Robert Doornbos
Mike Brewer
etc…

3 likes

Ik heb het horloge een jaar geleden verkocht maar ik had toevallig nog foto’s op mijn vorige telefoon gevonden. Het betreft een Franck Muller Conquistador Grand Prix. Erg smaakgevoelig horloge, ik vind hem nog steeds gaaf.

4 likes

6 likes

Hèhè, eindelijk kan ik meedoen hier, hoewel, weet eigenlijk niet of in de jaren '50 er al Formule 1 was…

Enicar_Graph_1958_ad_large

7 likes

Heel mooi horloge. 1950 was de eerste f1 kampioenschap in Engeland en dus silverstone

1 like

Al jaren F1 fan hier thuis.
Ik heb zelf geen F1 gerelateerd horloge maar deze Valtteri Bottas editie van Oris kan mij wel bekoren.

Ik ben groot F1 fan, heb (nog) geen F1 gerelateerd horloge. Wil wel een Tag Heuer Formula 1 Calibre 5 of 6 aanschaffen in de loop der tijd :smiley:

2 likes

Edifice limited edition (900stuks)

2 likes

9 likes

Nog twee Schumacher Speedy’s…


10 likes

Vind die bovenste zooooo gaaf. :heart_eyes::+1:

1 like

2 likes

WoW, die Conquistador is ruig!!!
Even wat te googelen!!!

1 like

Uh ja. Ik heb ook een F1 horloge.
Ik zie Jenson Button er nu nog vaak mee op tv. Iemand die gemakkelijk een collectie Pattek Philippe kan aanleggen, of een setje Richart Mille kan aanschaffen.

Zelf volg ik de F1 en ben ik voor Red Bull met Max Verstappen.

De Tag Heuer Carrera vind ik momenteel een van de betere F1 horloges. Mooier dan de Seiko die ik heb.

1 like

Mijn Zodiac Grandrally Chronograph heeft wel heel veel weg van deze klok, je zou zeggen dat ze misschien een klein beetje afgekeken hebben bij Heuer​:sweat_smile::joy:

!

1 like

Onmiskenbaar inderdaad, apart…

1 like