Ik weet dat er een centraal topic is geweest over de Fortis Colors maar maak even een nieuwe aan voor de mogelijke inkoopactie.
Heb contact gehad met juwelier Martin van Zijp uit Soest. Als Fortisdealer en liefhebber wilde hij graag meewerken aan een soort van inkoopactie. Op dit moment heeft hij nog het oude type liggen (met de afgekapte 3), maar de modellen voor de inkoopactie zijn van het nieuwe type en vers van de fabriek.
Ik heb afgesproken om de prijs hier niet te noemen maar dit per mail te doen. Heb je interesse stuur me dan even een mail op tomkoerts@gmail.com. Is iets makkelijker dan per PB. Graag wel even je forumnaam noemen. Heb je al per PB geinformeerd dan toch graag even een mailtje sturen.
Daarbij wil ik wel aangeven dat ik er minimaal 10 wil afnemen omdat het anders niet de moeite waard is. Daarnaast moet je ook beseffen dat de marges iets anders zijn dan bij een horloge van 10k. Verwacht dus geen 25% korting.
De aanbieding geldt voor minimaal een module met een of meerdere banden. Het is dus niet mogelijk om een losse module of losse band aan te schaffen. Wel meerdere banden bij een module.
Over het logistieke proces (afhalen/kosten verzenden) heb ik het nog niet gehad. Soest ligt daarentegen centraal en het is van de weinig dealers die ze op voorraad hebben.
Ik zie de mails wel tegemoet!