Als forumsponsor en officieel Fortis Colors leverancier wil ik jullie de nieuwste aanvulling op het aanbod presenteren. Gisteren heb ik de eerste serie Fortis Colors met witte wijzerplaat binnen gekregen. Een erg fraaie aanvulling op het reeds bestaande Fortis Colors gamma. Lekkere frisse kleurstelling, zeker met dit gure weer van vandaag, en de wijzerplaat geeft behoorlijk licht in het donker! De specs zijn verder gelijk als aan de variant met zwarte plaat, en de bandjes zijn voor beide versies te gebruiken. Beide varianten en alle kleuren heb ik nu op voorraad.
Verder zat er nog een zeer fraaie Fortis Brochure bij met alle modellen. Die ga ik met dit stormachtige herfstweer een lekker doorpluizen.
Hierbij wat zelf geschoten plaatjes van de Fortis met witte plaat (er is overigens ook nog een Maschinist versie, door kunstenaar Frank Bürmann)
Hm… vind persoonlijk de zwarte wijzerplaat
mooier. Maar tja, merendeel van m’n klokjes zijn
dan ook zwart…
Zoals je zegt, een kwestie van smaak.
Een lichtgevende wijzerplaat kan geweldig goed afleesbaar zijn als er zwarte wijzers opzitten. Maar waarom iemand er wijzers met lume opzet? Voegt niets toe, dat afbreuk aan de afleesbaarheid, niet (diep) nagedacht?
Hm… vind persoonlijk de zwarte wijzerplaat
mooier. Maar tja, merendeel van m’n klokjes
zijn
dan ook zwart…
Zoals je zegt, een kwestie van smaak.
Een lichtgevende wijzerplaat kan geweldig goed
afleesbaar zijn als er zwarte wijzers opzitten.
Maar waarom iemand er wijzers met lume opzet?
Voegt niets toe, dat afbreuk aan de
afleesbaarheid, niet (diep) nagedacht?
En weer een persoonlijk puntje. Heb zelf liever dat de wijzes en indexen oplichten ipv andersom. Maar voor de afwisseling lijkt het me wel leuk zo een giga-gloeier.