Fortis dealer & nieuwe aanschaf

Hallo mensen. Mijn volgende doel is een Fortis. Weet iemand een dealer in omgeving zaandam / Amsterdam? En wat vinden jullie van een Fortis? Tevens maandag en dinsdag me nieuwe aanwinsten ophalen in het land 1x Ancre automaat, 2 pontiac automaat, 1x 14k certina, 1x 14k zeinth, 1x mido 7k … Als ik ze heb volgen later de foto’s. Tevens ooit nog een Omega, Breitling en Icw. Maar eerst weer sparen. pr weekend

Fortis is een prima merk, is 2 jaar geleden de forumlimited geweest. Helaas kan ik je niet verder helpen met een dealer. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik ben benieuwd naar de foto’s van je aankomende aanwinst, vooral de Zenith.

Ps: onthoud dat dit forum niet per sms is, dus volzinnen en uitgebreide info mag :wink:

Ik vind Fortis een mooi merk en heb zelf de forum limited die ik nog regelmatig draag. Dealers kun je gewoon op www.fortis-watch.com vinden, er zijn er zo al twee in Amsterdam.

Hallo saensgroen,

Dit jaar heb ik een Fortis Official Cosmonauts Day/Date aangeschaft en ik ben er erg tevreden mee. Af en toe staat er een foto van bij de “woensdag” en nu laatst bij de Kerstmis “Wrist Check” ook.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,68035,68068#msg-68068

Groeten, Tom Vreeken.

Welke Fortis zoek je ?

Wellicht kan ik je een helpende hand toesteken, echter niet in de buurt van
A’dam.

Deze is niet te koop maar wel mooi:

OFFICIAL COSMONAUTS CHRONOGRAPH Automatic 7750 Water-resistant to 200 m / 20 bar
630.10.12 LC 06 of Limited Edition B-42 OFFICIAL COSMONAUTS CHRONOGRAPH ALARM TITANIUM 300 pieces worldwide Automatic F2001-5 Chronometer C.O.S.C. 660.27.11 L 01
dit soort modellen groot met veel knoppen en liefst gelimiteerd. Maar ik moet me nog in de prijzen verdiepen. En een Sinn (hummer model) is ook erg lekker…:slight_smile:

check even je PB’s aub