Hallo mensen. Mijn volgende doel is een Fortis. Weet iemand een dealer in omgeving zaandam / Amsterdam? En wat vinden jullie van een Fortis? Tevens maandag en dinsdag me nieuwe aanwinsten ophalen in het land 1x Ancre automaat, 2 pontiac automaat, 1x 14k certina, 1x 14k zeinth, 1x mido 7k … Als ik ze heb volgen later de foto’s. Tevens ooit nog een Omega, Breitling en Icw. Maar eerst weer sparen. pr weekend
Fortis is een prima merk, is 2 jaar geleden de forumlimited geweest. Helaas kan ik je niet verder helpen met een dealer. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ik ben benieuwd naar de foto’s van je aankomende aanwinst, vooral de Zenith.
Ps: onthoud dat dit forum niet per sms is, dus volzinnen en uitgebreide info mag
Ik vind Fortis een mooi merk en heb zelf de forum limited die ik nog regelmatig draag. Dealers kun je gewoon op www.fortis-watch.com vinden, er zijn er zo al twee in Amsterdam.
Hallo saensgroen,
Dit jaar heb ik een Fortis Official Cosmonauts Day/Date aangeschaft en ik ben er erg tevreden mee. Af en toe staat er een foto van bij de “woensdag” en nu laatst bij de Kerstmis “Wrist Check” ook.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,68035,68068#msg-68068
Groeten, Tom Vreeken.
Welke Fortis zoek je ?
Wellicht kan ik je een helpende hand toesteken, echter niet in de buurt van
A’dam.
Deze is niet te koop maar wel mooi:
OFFICIAL COSMONAUTS CHRONOGRAPH Automatic 7750 Water-resistant to 200 m / 20 bar
630.10.12 LC 06 of Limited Edition B-42 OFFICIAL COSMONAUTS CHRONOGRAPH ALARM TITANIUM 300 pieces worldwide Automatic F2001-5 Chronometer C.O.S.C. 660.27.11 L 01
dit soort modellen groot met veel knoppen en liefst gelimiteerd. Maar ik moet me nog in de prijzen verdiepen. En een Sinn (hummer model) is ook erg lekker…
check even je PB’s aub