Fortis horloges

Wie weet waar je Fortis horloges kunt bekijken in Nederland. Op de website van Fortis werd voor Nederland een Duitse leverancier genoemd. Het gaat mij om de Spacematics en de (andere) flliegers.

Ervaringen met en oordelen over Fortis (Spacematic) zijn ook welkom.

Maarten

ik heb ze wel eens bij een zaak in arnhem zien liggen , de straat schaap en citroen.

Ik weet dat Martijn van dit forum een Fortis dealer is en dat hij nog wel spacematics heeft liggen voor een goede prijs.

Maarten,

Als je op de site van http://www.fortis-watch.com/start/frameset.html klikt op “Dealers” (heb je volgens mij ook gedaan). Dan krijg je een scherm waar je een stad of een land kan invullen. Als je Nederland kiest krijg je inderdaad een duitse leverancier, maar als je een stad invuld (in het Nederlands) krijg je de juwelier in die stad.

Ja inderdaad. Niet het land invullen maar een stad. Ik probeerde Den Haag en er verschijnt Juweelco. Nooit van gehoord maar het werkt! Je moet daar maar achterkomen…

Maarten

Ja ik ben Fortis dealer, waar woon je precies ?
ik heb wel een aantal fortis horloges op voorraad en niet alleen spacematic, ook fiegers divers en B-42 modellen
en nog een paar occasions

ik woon in duiven bij arnhem en heb ook intresse in een fortis nieuw of gebruikt mail mij op j.kreuzen3@cheelo.nl gaarne met foto,s met vr.gr.hans

Ik heb mijn Oris bij Juweelco gekocht.

Arjay