Fortis met vraagtekens op MP

Graag zou ik van dienst zijn om dit calculator model op te zoeken in het prachtige Fortis naslagwerk (waarvoor dank aan @Stefanmol :ok_hand:) ware het niet dat ik nu op vakantie ben en dat boek niet heb meegenomen… ik probeer eraan te denken als ik terug ben. Al zal het tegen die tijd mosterd na de maaltijd zijn, vermoed ik…

:sunglasses:
Otto

3 likes

Welnee, juist leuk om te lezen. :+1:t2::hugs:

Wees niet bang, deze ging ik toch al met een boog omheen. :nauseated_face:

1 like

Die zwarte wijzers zijn bijna niet te zien op die plaat, dus lijkt het mij vrij duidelijk dat er iets niet klopt…

Ja, daar begon het inderdaad mee… :grimacing:

1 like

de 5 & 7 raken de 25 & 35 :face_with_monocle: lijkt mij niet zo moeilijk

Als je het eenmaal weet dan zie je het ook… :wink:

Ook voor mij een onbekend model maar je ziet direct dat het niet van enige kwaliteit is die van MP.
Lijkt wel uit een surprise ei te komen zo slecht.

Ik kende hem staat er al heel lang op. Of hij heeft er meer en plaatst opnieuw. Adverteerder ook al een bericht gestuurd. Maar hij reageert nergens op :grinning:

Het boek digitaal

3 likes

Thanks!

1 like

Wat cool! Dank voor het delen!

Ik heb de adverteerder ook bericht gestuurd maar reageert idd niet. MP ook ingeseind maar die doen niets volgens mij.

@VV_, vindt jij ook mooi dit boek :+1:t2:

1 like

Op pagina 73 staat zelfs wat over die nep b47

Top. Dat scheelt mij onthouden/opzoeken als ik weer thuis ben… en mooi dat het boek nu voor alle leden beschikbaar is - ook al heb ik de prachtige gedrukte versie (lekker puh :stuck_out_tongue_closed_eyes:)!!

Cheers, Otto

1 like

Tnx anyway Otto! Fijne vakantie verder. Knoop kan uit je zakdoek :wink::sunglasses:

1 like

Dit exemplaar is al tig keer aangeboden op MP en nog steeds niet verkocht of de verkoper heeft een zak vol en verkoopt er elke week eentje. Zo nep als wat. Originele heb ik wel eens in handen gehad mega groot , mega zwaar en mega anders dan die op MP. Maar ja dat natuurlijk ook niet anders voor die prijs.

2 likes

Prettige vakantie!

1 like